5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    onem

website promotie

Ik heb even een vraagje. Ik ben druk bezig met een website shop, nu vraagt een klant van mij dat hij veel traffic wilt hebben. Nu weet ik wel enkele website zoals tbforum.nl en sitedeals.nl. Maar zijn er eigenlijk nog meer van zulke website’s of is er iets waar ik niet aan denk.

Zijn er bijvoorbeeld website waar je traffic kunt krijgen voor een specifiek publiek?

Ik hoop dat dit het juiste forum is, anders moet iemand hem maar even verplaatsen. ben wel zeer benieuwd. Alvast bedankt

Bijdrager
    Deskman

Je kunt proberen via TradeDoubler, Tradetracker, via aanmelden op startpagina’s, via Google Adwords en via offline reclame proberen je website te promoten.

De online manieren kosten veel geld en zijn maar zeer beperkt behulpzaam, Dus wees daar voorzichtig mee. De offline promotie is meer een ding van je opdrachtgever. Die zal moeten bedenken of hij in bushokjes wil hangen, op ruige feesten wil flyeren of op 2de paasdag onder de ruitenwissers op de woonboiulevard aan guerillamarketing te doen… Hij moet weten waar zijn mogelijke klanten zich bevinden…

Bijdrager
    barto7

Het is eigenlijk raar dat een bedrijf flink investeert in een website en er dan huiverig tegenover staat om ook nog een bedrag uit te geven aan de promotie van een website. Feitelijk is het natuurlijk allebei net zo belangrijk en moet zowel de productie van de site als de promotie ervan tegelijkertijd in 1 plan worden opgenomen en begroot.

Ik heb voor mijn eigen site eens als experiment geadverteerd bij AdWords. Ik was in een maand een euro of 60 kwijt, maar heb daarmee wel het bezoekersaantal heel goed zichtbaar verhoogd. De kosten en opbrengsten hangen natuurlijk af van het onderwerp en de gekozen zoekwoorden.

Bijdrager
    iAM

Je kunt hier gratis google adverteren.
    Dan kun je testen voor 50 euro.
    Misschien handig om je klant te overtuigen van het effect van adverteren.;

http://services.google.com/marketing/links/awo-nl-kamerkrant2

Bijdrager
    onem

Bedankt voor de reacties. Dus dat googe Adwords werkt wel. Mijn klant wil best wel geld uitgeven aan een campagne, het probleem is dat hij nu de juiste doelgroep wilt bereiken. Ik heb hem daarom verteld dat hij eerst eens een onderzoek moet laten plegen.

Dat online banneren lijkt mij wel een goed idee als hij de doelgroep heeft vastgesteld. In iedergeval alvast bedankt, ga even een paar mogelijkheden doorgeven.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.