5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    macses

website offline bekijken

Mijn vader wil zijn website offline kunnen bekijken en deze zo meenemen naar klanten die thuis geen internet hebben bijvoorbeeld. Nu had ik gehoord over het programma sitesucker, maar deze downloadt steeds maar 1 pagina van de site. Ik weet niet wat ik verkeerd doe of welke instellingen ik moet wijzigen in het programma om een volledige kopie van de site op mijn desktop te hebben.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Yaris

SiteSucker heeft een aantal beperkingen waaronder:
    SiteSucker totally ignores JavaScript. Any link specified within JavaScript will not be seen by SiteSucker. (If the Log Warnings option is on in the download settings, SiteSucker will include a warning in the log file for any page that uses JavaScript.)

Als het niet lukt kun je volgende programma’s proberen:
    Blue Crab
    SiteCrawler
    WebGrabber
    DeepVacuum

Bijdrager
    macses

heb ze allemaal geprobeerd, maar het heeft inderdaad te maken met die javascript…
    Toch bedankt

Bijdrager
    computer space

Wanneer het je eigen site is, kun je hem toch met FTP naar je HD kopieren, en eventueel met de ingebouwde webserver op je mac live draaien. Je kunt zelfs MySQL, PHP en dat soort zaken live draaien.

Bijdrager
    macses
    ”Martiniman”

Wanneer het je eigen site is, kun je hem toch met FTP naar je HD kopieren, en eventueel met de ingebouwde webserver op je mac live draaien. Je kunt zelfs MySQL, PHP en dat soort zaken live draaien.

ja mijn nonkel heeft die site gemakt, zal het daar eens gaan vragen. Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.