30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak020

Website maken

Hallo,

Ik wil graag een mooie website maken op me Imac maar heb geen idee hoe?
    Heb wel op internet rond gekeken maar vond heel veel kant en klare websites.

Weten jullie een site of programma waarmee je simpel een site kan bouwen voor bijv. dingen te verkopen?
    Ik heb totaal geen verstand van codes en cijfertjes!

Alvast bedankt:sarcastic:

Bijdrager
    KarelWillem

Officieel niet meer in de handel, maar tot nu toe nog niet geëvenaard in eenvoud:

Apples eigen iWeb: http://www.apple.com/nl/support/iweb/

Ik maak en beheer er nog steeds tientallen websites mee.*

* Voorbeelden: http://www.roelvanharen.nl / http://www.vakantiehuisflorida.com

Bijdrager
    KarelWillem

En in dit geval, is het nog makkelijker:

…waarmee je simpel een site kan bouwen voor bijv. dingen te verkopen?…

http://www.mijnwebwinkel.nl

Voorbeeld (winkeltje van mijn moeder): http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/doopje/

Bijdrager
    KarelWillem

Een mogelijk alternatief voor iWeb: http://www.karelia.com/sandvox/

En een stapje verder: http://www.softpress.com/products/freeway-express.html

Lang niet zo ‘vrij’ (slepen, schuiven, klaar) in mogelijkheden als iWeb helaas.
    Maar het is wat er het dichtst bijkomt.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Een website maken is iets totaal anders dan een programma maken. Daarom heb ik je topic verplaatst van subforum Software ontwikkeling naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    computer space

Zelfgemaakte spullen verkoop je beter op Etsy of iets dergelijks. Anders loop je maar zo binnen dit kleine pielelandje te klooihannesen.

Bijdrager
    moller

Dan kun je toch beter een weblog maken waar je je spullen aanbied?
    Heb je ook niet zo een gedoe met codes etc.

bv met Tumblr of Blogger?

Deze kun je ook linken aan je eigen url van je website

Bijdrager
    milann
    Bijdrager
    computer space