10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hansman

Website in Android is anders

Weet iemand hoe ik mijn website kan weergeven zoals op een samsung tablet. Op een android-smartpfone, iPhone, Windows en iMac is de weergave goed. Echter niet op een Samsung tablet.
    De site is gemaakt met MUSE op een iMac.

http://www.ijssellinie.nl

Bijdrager
    Shmoo

Miss. kun je beter eens een screenshot maken van je Android tablet -versie?

Niet iedereen heeft namelijk zo’n ding op een Apple fanclub site.
    Maar normaal mag er niet te veel verschil zitten in wat er getoond wordt want beide systemen gebruiken Webkit als basis, je zou eerder verwachten dat de Windows Phone iets anders doet aangezien dat echt een andere framework is.

Bijdrager
    hansman

Dat is mijn probleem, ik heb geen Samsung tablet. Twee gebruikers hebben mij geïnformeerd dat de eerste pagina niet goed werkt. Deze 2 personen gebruiken een Samsung tablet. Ik werk natuurlijk alleen met Apple.

Bijdrager
    Shmoo

Op die manier.. maar hebben ze ook aangegeven wat niet goed was ?

Krijgen ze een compleet andere layout, of staat de website niet goed gepositioneerd ?
    In Muse zit namelijk een optie ingebouwd om via jQuery Mobile een ‘mobiele’ versie van de website te maken heb je daar gebruik van gemaakt of niet.

Het is moeilijk zoeken zonder Samsung tablet.

Bijdrager
    hansman

Ik heb de site niet gemaakt voor mobile. Men zegt dat op de home-page de navigatie is verdwenen.
    Die is wel op alle ander pagina’s aanwezig.

Dat is vreemd omdat het een en dezelfde stramienpagina is.

Ooit heb ik eens ergens gelezen dat er een website is waarin men een site kan bekijken in diverse browsers en tablets. Ik kan hem echter niet meer vinden.

Bijdrager
    hansman

Misschien heb ik het opgelost.
    Ik heb in MUSE op de eerst pagina een tweede laag gemaakt, daarna deed zich het probleem voor, hoor ik nu.
    Deze 2e laag heb ik weggehaald. Ga nu ergens een Samsung scoren om het resultaat te bekijken.

Bijdrager
    Shmoo

http://responsivepx.com

Daar kun je checken hoe het uit zou moeten zien maar dit toont geen mogelijke fouten in de bron, het neemt gewoon je website en plaats dit in een verstelbaar frame.

Bijdrager
    computer space

Sommige androiddingen liegen nog wel eens met resolutie etc waardoor je responsive CSS de soep in draait.

Bijdrager
    Shmoo

Maar Muse doet niets met Responsive CSS dus daar zou het niet aan kunnen liggen – meestal is het gewoon een laag die niet goed staat bij het ontwerpen, bijv. een blanco laag over iets heen of een laag die op een of andere reden niet de juiste breedte heeft gekregen.

Koek maal.

View post on imgur.com

Dit zou denk ik het probleem kunnen zijn waardoor een browser denkt dat de laag ( div ) waar het menu in zit maar 0.01px breed moet zijn.

Bijdrager
    daanclasener

Bedoel je adobe browser lab?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.