23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    i93Jeffrey

Website Hosting

Hallo OMT’ers

Ik was wel benieuwd waar jullie allemaal jullie site hosten en wat jullie ervaringen zijn.

Zelf zit ik bij One.com, perfecte service. Alleen het is mij nog niet gelukt om mail in OS X Mail te zetten.
    Ook las ik dat je max. 30mailtjes per dag kan ontvangen/versturen, ik stuur (nog) niet veel mailtjes met het emailadres bij One.com.

Ook zou ik nog een site oprichten ik zit te twijfelen KeurigOnline, MijnDomein, Antagonist.

(Sorry als een gelijkachtig topic al bestaat)

Bijdrager
    BasiX

Ik zit sinds een half jaar bij Antagonist met m’n beide websites. Ontzettend goedkoop voor wat je krijgt.

http://www.antagonist.nl/

Mail in OSX werkt trouwens zonder problemen.

Bijdrager
    me.com

Wij (netgrafi.nl) zitten bij Phonq.nl. Erg betrouwbaar en alles draait op een OSX Server. Weliswaar wel wat minder opslagruimte dan bij andere hostingbedrijven, maar je krijgt er ontzettend veel voor terug. De mensen achter Phonq staat altijd direct klaar als er problemen kunnen zijn (wat bij ons nog nooit gebeurd is).:)

Over het maximaal aantal mailtjes dat je per dag kan sturen, heb ik nog nooit iets over gelezen. Volgens mij kan je per dag mail versturen zoveel je maar wilt (zolang je maar binnen de bandbreedte blijft).

Bijdrager
    KarelWillem

17000 topics over dit onderwerp, met hierin 23000 verschillende webhosters. :wink:

Bijdrager
    i93Jeffrey
    ”me.com”

Wij (netgrafi.nl) zitten bij Phonq.nl. Erg betrouwbaar en alles draait op een OSX Server. Weliswaar wel wat minder opslagruimte dan bij andere hostingbedrijven, maar je krijgt er ontzettend veel voor terug. De mensen achter Phonq staat altijd direct klaar als er problemen kunnen zijn (wat bij ons nog nooit gebeurd is).:)

Over het maximaal aantal mailtjes dat je per dag kan sturen, heb ik nog nooit iets over gelezen. Volgens mij kan je per dag mail versturen zoveel je maar wilt (zolang je maar binnen de bandbreedte blijft).

Ze zijn ook wat duurder dan anderen. Maarja wat wil je met XServes!

Bijdrager
    i93Jeffrey
    ”BasiX”

Ik zit sinds een half jaar bij Antagonist met m’n beide websites. Ontzettend goedkoop voor wat je krijgt.

Ik zat ook te overwegen om bij Antagonist.nl te gaan.
    Ik wou eerst kijken wat andere mensen erover zeiden.
    Heb je ook nooit problemen dat je site down is ofzo.

PS. Erg mooie site heb je;)

Bijdrager
    Napsju

Heb zelf twee simpele websites bij one.com staan. Werkt ook prima voor héél weinig. Mail kun je gewoon ontvangen via IMAP.

IMAP server: pop.domein.tld (Ja, POP, maar werkt ook op het IMAP protocol.)
    User: je mailadres
    pass: je pass

done!

Bijdrager
    sanders1515

Hier ook http://www.antagonist.nl/ echt een aanrader!

Bijdrager
    Lennertpichel

ik bij one.com

goedkoop, plus ook domein registratie….

niets te klagen

Bijdrager
    univers11

ik heb sinds april een kleine site(±300 bezoekers per dag, ±5500 pageviews) bij antagonist draaien, ben erg tevreden!

verder heb ik voor een nieuw project een dedicated server bij fusa.be, heb hem pas een maand maar ben tot nu toe ook erg te spreken over de service/kwaliteit.

Bijdrager
    BasiX
    ”i93Jeffrey”
    ”BasiX”

In de tijd dat ik bij hun zit zijn ze nog nooit offline geweest. Ik zit vaak tot laat te werken (lees 2 uur ’s nachts) en zelfs om die tijd heb ik nooit problemen gehad.

Bijdrager
    boriskiss

Ik host ook een site bij antagonist.nl ! Het is ook heel goedkoop. Wat wel jammer is aan antagonist, is dat ze geen telefoon service hebben.
    Maar ik zou echt voor antagonist gaan!

Bijdrager
    KingAchille

One.com. Daar heb ik 3 sites bij en ben heel tevreden. 24/24u support en zeer goedkoop!

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”KarelWillem”

17001 topics over dit onderwerp,

…bedoel je. :?

Nou ja, daar gaan we maar weer dan… /me steekt hand op: Dreamhost.com. Oneindig veel ruimte, oneindig veel bandbreedte, oneindig veel mogelijkheden. De beste keus die ik had kunnen maken.

Bijdrager
    Oost

Ik zit bij keurigonline.nl

99,99 & uptime, en mocht er iets aan de hand zijn dan kunnen ze je razendsnel helpen via telefoon of email. Zelfs savonds en sweekends kun je ze bereiken.

En misschien wel het belangrijkste: Ze zijn niet duur!

Bijdrager
    i93Jeffrey
    ”BasiX”
    ”i93Jeffrey”
    ”BasiX”

In de tijd dat ik bij hun zit zijn ze nog nooit offline geweest. Ik zit vaak tot laat te werken (lees 2 uur ’s nachts) en zelfs om die tijd heb ik nooit problemen gehad.

Hoe zit het met Webmail
    Kan je inloggen via domein.nl/webmail ?

Bijdrager
    mac-hans

Wil je veel voor weinig, http://www.servage.net/
    Ik heb daar een paar websites staan en al mijn eBooks die gedownload worden kunnen worden.
    Nog nooit problemen gehad.

Bijdrager
    dylloesz

antagonist! iedereen die ik ken heeft wel een website daarop draaien en ik heb nog niks over downtime gehoord..

Bijdrager
    BasiX
    ”i93Jeffrey”
    ”BasiX”
    ”i93Jeffrey”
    ”BasiX”

Hoe zit het met Webmail
    Kan je inloggen via domein.nl/webmail ?

Yup, zowel RoundCube Webmail als SquirrelMail.:)

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ik heb zojuist een domein bij Antagonist, via iDEAL betaalt
    en kon direct inloggen. Echt SUPER!

Bijdrager
    BasiX
    ”i93Jeffrey”

Ik heb zojuist een domein bij Antagonist, via iDEAL betaalt
    en kon direct inloggen. Echt SUPER!

En als het goed is kan je over een uurtje meteen van je domein gebruik maken. Bij mij ging het zelfs nog sneller.

Sleutelbeheerder
    Night
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.