One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Website gegevens verwijderen in Safari

Website gegevens verwijderen in Safari

Profielfoto van Dward

Dward op 15 juli 2017 #

In Safari kan je in het menu Voorkeuren > Privacy cookies van bezochte websites verwijderen.
Maar er zijn sitenamen zichtbaar met daaronder de aanduiding “Databases” en die lijken niet te verwijderen. Is daar een oplossing voor?
Ben benieuwd!

Groet!
Edward

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST
Profielfoto van html-junky

html-junky op 15 juli 2017 #

Dan heb je als het goed is een verouderde versie van Safari, in Safari 10.1.1 kun je niet alleen de cookies verwijderen dan moet je gelijk ook de cache en database verwijderen van een website als je de gegevens wist

Profielfoto van Dward

Dward op 15 juli 2017 #

Ik draai Versie 10.1.1 (11603.2.5) maar zie geen mogelijkheid om de databases te verwijderen. Als ik alles selecteer en op ‘verwijder alles” klik blijven de databases staan.

Profielfoto van McPim

McPim op 15 juli 2017 #

Bekend ‘probleem’, je kunt de folder  ~/Library/Safari/Databases  verwijderen om ze weg te krijgen (zie hier hoe je de Library folder zichtbaar maakt).

Profielfoto van Dward

Dward op 15 juli 2017 #

Jep! Daar staat die bende. Ik heb de inhoud van de map verwijderd. Probleem opgelost. Bedankt!

Profielfoto van McPim

McPim op 15 juli 2017 #

(y)

Over dit topic

Gestart op 15 juli 2017 door Dward

Laatste reactie door McPim

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?