19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Marike

Website Apple-compatibel maken

Wat kost het in tijd en in geld om een website Apple-compatibel te maken?

Bijdrager
    carpebios

Niet zo veel, je gewoon aan de standaards houden.
    Het is niet Apple compatible, maar Safari compatible.

Bijdrager
    lmalblas

Als je je aan de webstandaards houdt, zal je eerder problemen tegenkomen om het voor andere browsers compatible te maken dan voor Safari. Safari houdt zich redelijk goed aan de standaards, evenals Firefox overigens.

Bijdrager
    Nietzman
    ”Marike”

Drie uur, vierentwintig seconden, vijftien honderdste voor een bedrag van twaalf euro en vierendertig cent.

For fucks sake, denk je zelf niet dat dat misschien van een redelijk aantal factoren af zou kunnen hangen?

Bijdrager
    Marike

My, oh, my! Ik heb kennelijk in mijn simpelheid het hoogwaardige intellect van zijn hoogheid diehard Nietzman gekrenkt.
    Neem mij vooral niet kwalijk, hoor ….:mrgreen:

Bijdrager
    KarelWillem

Anyway, anyhow; een website Apple-compatible maken is helemaal niet aan de orde.

Gewoon programmeren volgens de regels en je website is voor iedereen compatible.

Bijdrager
    MrAcid
    ”Nietzman”
    ”Marike”

Drie uur, vierentwintig seconden, vijftien honderdste voor een bedrag van twaalf euro en vierendertig cent.

For fucks sake, denk je zelf niet dat dat misschien van een redelijk aantal factoren af zou kunnen hangen?

Amen, wat een vragen hier af en toe zeg.

Bijdrager
    Marike

Ik boog toch al in nederigheid!
    Sorry, nogmaals.
    Hoewel, je kunt nou wel klagen over mijn vraag, maar je reactie wekt niet de indruk dat je die vraag goed gelezen hebt en in elk geval heb je hem niet begrepen. Maar ik zal je grote geest verder niet vermoeien….

Bijdrager
    KarelWillem

Wiens reactie heb je het nu over?

Er is ook geen antwoord op je vraag. Omdat het een vraag is die eigenlijk niet gesteld zou moeten worden.

Bijdrager
    Yaris

:sotp:

De vraag van Marike had misschien beter geluid: “Is het moeilijk om een website Safari-compatibel te maken?”

Graag zinvolle antwoorden op die vraag.

Bijdrager
    KarelWillem

Het antwoord blijft gelijk lijkt mij.

Dat is geen issue. Houd je aan de standaard web-regels en je website is compatible in alle browsers.
    Of dat nu voor Mac, PC of Linux is.

Bijdrager
    Marike

Yaris heeft de vraag begrepen.
    Bedankt allemaal ….:evil:

Bijdrager
    Marike

En KarelWillem nog steeds niet ….:evil:

Bijdrager
    KarelWillem

Ten eerste geeft Yaris geen antwoord op je vraag, dus heb je daar niet zo veel aan.
    Ten tweede stel je nog steeds de verkeerde vraag.

Een website maak je niet Safari-compatible. Iets als Safari-compatible bestaat namelijk niet.

Verdiep je in de eisen die worden gesteld aan HTML, CSS en wat al niet meer en houd je daar aan.
    Dan werkt je site altijd, overal en voor iedere browser.

Dan kan je wel rondstrooien met duiveltjes, maar je vasthoudendheid leidt nergens toe. :D

Begin hier maar eens en kom over een maandje of wat nog eens terug:
    http://www.w3.org/

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, wacht. We beginnen opnieuw.

Kosten: 79 euro, http://www.apple.com/nl/ilife/
    Tijd: Hoe snel ben je?

Bijdrager
    Mattheus

Een goede kan zijn om je website te laten “valideren” op bijv. http://validator.w3.org en je kunt e.e.a. testen p bijv browsershots.org

Succes

Ps. het kost ook nog eens niets…

Bijdrager
    Marike

@KarelWillem,
    Ik heb niet beweerd dat Yaris mijn vraag heeft beantwoord.
    Je onderstreept nogmaals dat je mijn vraag nog steeds niet hebt begrepen.
    Daarom schreef ik ook: Bedankt allemaal.
    Waarmee ik wil zeggen dat Ik het antwoord wel elders ga zoeken.

Bijdrager
    KarelWillem

Bij MacFreak snappen ze het ook niet hoor. :wink:

Bijdrager
    Yaris

@Marike: sommige reacties op je vraag waren naast de kwestie, maar zoals jij nu bezig bent is ook niet goed te keuren. Er is veel kennis te vinden op dit forum en er zijn veel mensen die bereid zijn om je te helpen. KarelWillem bijvoorbeeld kent wel wat van webontwikkeling. Als je niet de antwoorden op je vraag krijgt die je had verwacht, verduidelijk je vraag of probleem dan maar doe niet alsof het hier allemaal idioten zijn. De goede wil moet van twee kanten komen.

Dus in dit geval:

[*:036f40a658]Specifieer wat voor een website je nu hebt (eventueel linkje).
      [*:036f40a658]Leg uit welke problemen je daarmee in Safari ondervindt.[/list:u:036f40a658]

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.