5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    WalterSteenvoorden

Webshop en FileMakerPro 12

Goedemorgen,

Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met het draaien van een kassa-en-voorraad automatisering onder FMP 12 en het delen van voorraadhoogte/beschikbaarheid en prijsinformatie naar een magento webshop omgeving? Zijn hier toevallig ook nog ergens sjablonen van te vinden?

Bijdrager
    WalterSteenvoorden

En als toevoeging voor de ontwikkelaars welke kassalades en handscanners werken goed?

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou eens op de website van Magento kijken maar ik geef je weinig kans.

FileMaker is een eigen brouwsel en geen bekende Database structuur voor online gebruik, als je het online wilt gebruiken heb je al speciale Database software nodig die de meeste webhosters niet aanbieden.

Inactief
    Anoniem

Als je een online database wil gebruiken is SQL de meest voor de handliggende. En volgens http://www.filemaker.com/support/technologies/mysql.html is er een goede compatibiliteit tussen de twee.

Bijdrager
    WalterSteenvoorden

Mijn hoster heeft standaard MySQL met 4 databases in het pakket zitten. Nu alleen nog even snorkellen voor een kassalade en handscanner die ik kan laten werken met Mac/FMP 12. Ik heb de shop module al redelijk af. Ik kan de tabelnamen naar SQL waarschijnlijk overnemen of vice versa.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.