8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TamRex

Webpagina's streamen van iPhone of iPad naar AppleTV3

Webpagina’s streamen van iPhone of iPad naar AppleTV3… wie weet hoe ik dat kan/moet doen?
    Ik wil mijn website, via AppleTV3, op TV bekijken…

Bijdrager
    Shmoo

Probeer dit eens.

Safari op iPhone openen en naar de website surfen dan twee keer snel op de homeknop drukken en dan onderaan helemaal naar links totdat je bij de volume komt en je de AirPlay icoon ziet staan.

Bijdrager
    eugy

De app Airweb werkt super.

Bijdrager
    SunKeeper
    Shmoo op 17 januari 2014

twee keer snel op de homeknop drukken en dan onderaan helemaal naar links totdat je bij de volume komt en je de AirPlay icoon ziet staan.

In het geval van iOS 7 hoef je dan alleen omhoog te swipen zodat je in Control Center terecht komt. Met volumeslider en AirPlay-knop.

Bijdrager
    IOS dude

@shmoo
    dan zou ik wel de iphone gebruiken, mits het een 4of nieuwer is natuurlijk, die heeft namelijk een betere verhouding om te mirroren.
    bij de ipad ga je anders langs beide kanten 2 dikke zwarte banden hebben.

Bijdrager
    TamRex

Maandag (kan ik dat pas) ga ik dat ff uitproberen.
    Dank voor de snelle reacties.

Bijdrager
    TamRex

Bedankt voor jullie tip/uitleg.
    Op/via m’n iPad werkt het prima maar op m’n iPhone 4 (niet de 4s) niet.
    Ik zie op mijn iPhone in het control center wel de Apple TV en mijn iPhone staan maar kan daar verder niets mee.
    Mogelijk is Airweb nog een oplossing, als dat zou werken op m’n iPhone… maar daar kan ik nu ff niet bij (betaal account moet opnieuw aangemaakt worden).

Bijdrager
    TamRex

Omdat ik er toch niet mee kan doen wat ik wil… binnenkort te koop AppleTV3 (1 week oud) vanwege aankoop Samsung F7500xn !!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.