8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    alaska

Webhosting in het Engels?

Ik zoek goede webhosting waar je als bedieningstaal ook voor Engels kunt kiezen.
    Bij Mijndomein.nl kan dat niet, maar er zijn vast andere bedrijven die dat wel aanbieden.

Of kent iemand een goed webhostingsbedrijf in Engeland?
    Dat zou ook kunnen werken, als betaling vanuit Nederland geen probleem is.

Bij voorbaat dank!

Moderator
    Raymon Mens

Onze huisleverancier van hosting, TransIP, heeft een volledig Engelse versie van zijn website en controlpanel op http://www.transip.eu.

Bijdrager
    Shmoo

TransIP zou ik persoonlijk niet kiezen. Geweldige interface en gebruikersgemak, waarschijnlijk het mooiste systeem dat ik ooit ben tegengekomen maar de prijskwaliteit verhouding is niet goed.

Ik zou voor NeoStrada gaan. Lagere prijzen en veel meer een budget hoster imago maar tot op heden heb ik nog nooit in 5 jaar tijd hun klantenservice hoeve contacteren.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Shmoo,

aanvullende info over NeoStrada*, als je hun klantenservice wel nodig hebt….. vrijwel direkt een reactie/antwoord/op/ossing.

Mijn ervaring gedurende jaren, talloze malen. PRIMA!!!

Ze zijn niet per telefoon bereikbaar, maar dat is voor mij geen gemis.

*nadat ik weg was gegaan bij TransIP

Inactief
    Anoniem

one.com Goede ervaring mee.

Sleutelbeheerder
    Night

+1 voor one.com.

Je kan daar de taal voor nagenoeg elk land instellen.
    Prima online service (overdag keuze uit Nederlands en Engels, ’s avonds/’s nachts alleen Engels)

Bijdrager
    kris251069

Hier ook one.com .

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben eigenlijk tot nu toe nog geen hoster tegen gekomen waarbij je niet in het Engels kunt werken.

Maar oké; Mijndomein.nl heb ik nog nooit gebruikt.

Verder kan vrijwel elk bedieningspaneel in verschillende talen ingesteld worden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.