3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

Webhoster

Dreig het slachtoffer te worden van het zakkenvullen door Neostrada, na overname verhogingen 2-4 maal, eind waarschijnlijk nog niet in zicht.

Mijn wensen zijn simpel, website, email, wordpress niet beslist noodzakelijk, klein Nederlands bedrijf bereikbaar per telefoon.

Wie heeft een tip?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Heb zelf tientallen websites onder mijn beheer en al heel wat hosters meegemaakt. De beste ervaringen heb ik met Antagonist

Ik breng er nu alle klanten onder en heb alleen maar positieve ervaringen. Ook als er eens iets ingewikkelds gedaan moet worden. Geen telefonische support (bestaat dat nog?) maar altijd snelle en goede support via de mail.  Ook goed spamfilter op de mail, domeinen die tientallen spammails per dag kregen  waren vrijwel geheel verlost van spam vanaf het moment dat ze bij Antagonist draaiden.

//EDIT

Als telefonische bereikbaarheid belangrijk is kan je kijken naar sohosted

Die kan je wel bellen. Overigens wil dat niet altijd zeggen dat je dan gelijk geholpen wordt. Als iets tijd kost (bijvoorbeeld aanpassingen doen of backup terugzetten) wordt er net zo goed een ticket aangemaakt en moet je wachten tot je aan de beurt bent.

//EDIT

Cloud86  kan je ook bellen, volgens dit overzicht van “beste” hosters bij hostingvergelijker.nl

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door EagerB0bNerd.
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

@EagerB0Nerd,

Bedankt, veel nuttige info, prijzen van 0 tot skylimit….

Jo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.