3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Jack

WebDAV server instellen

Ik heb al verschillende pogingen gedaan om mijn WebDAV-server in te stellen maar tevergeefs.
    ik kan het voor 1 enkele gebruiker wel werkend krijgen maar niet voor meerdere (schrijven naar deze schijf werkt dan nog steeds niet). Het lukt ook niet om dit te doen in de geest van een i-disk zoals Apple die gebruikt.
    Wanneer ik een tweede Webserver aanpaak op hetzelfde IP-adres wordt alleen de eerste gezien bij het inloggen. De bedoeling is uiteindelijk FTP te vervangen door WebDav omdat dat vriendelijker met de bestanden omgaat.
    Ik werk met OSX Server 10.2.x

Bijdrager
    Sage

Ik weet niet of je hier iets aan hebt aangezien ik het onder 10.3 client heb gedaan maar het moet haast wel.

Ik heb gewoon de instructies gevolgd van deze site:
    http://www.shawnwall.com/teach/webdav-ical.php

Ik denk dat het wel moet lukken zo. :wink:

Bijdrager
    Tomaat

Misschien dat je het m.b.v. public_html werkend kan krijgen..

Ik draai zelf ook WebDAV op een Linux server..maar heb het dus ook maar werkend voor maar 1 user..nu heb ik ‘r ook nog niet zoveel tijd in gestoken om uit te zoeken hoe dat met meerdere gebruikers werkt..

Ik heb overigens wel public_html draaien voor alle usertjes op het systeem..maar das dus alleen webpages..geen DAV

Hoop dat je eruit komt..en dat je dan hier even post hoe je het gedaan hebt!;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.