8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Webbiker

Webcams onder Jaguar…

Oke, het vriendinnetje wilde en webcam… heb er eentje gekocht, een Logitech WebCam Pro 4000 die standaard niet wordt ondersteund onder OS X… Ik dacht dat Jaguar bijna alle USB apparaten ondersteunden!

Maar goed, na lang zoeken een driver kunnen vinden (moest ik nog voor dokken ook!). Maar… er zijn maar weinig applicaties op OS X die een webcam ondersteunen, de enige die ik hen kunnen vinden is iSPQ en Yahoo Messenger…

Weet iemand misschien meer webcam applicaties?

greetz, Sybke.

Bijdrager
    SvS

Die vraag stelde ik ook in april. Maar dan iets in triant van, de windows-versie van msn messenger bevat ook een extra programmaatje ‘netmeeting’ dat is in staat om webcam te kunnen gebruiken met andere msn-contacten. Ik vroeg toen of er iets voor Mac was. Toen kreeg ik niet veel zinvolle (wel goedbedoelde) antwoorden, maar april! Dat is tijd terug, en tot mijn teleurstelling heeft men niet iets interessants op de markt gebracht. Dus helaas moet ik je teleurstellen, (of heb ik het helemaal mis?!?) je hebt niet veel keus. Maar ik ga vanuit dat men bij Apple dat wel doorheeft. Hopelijk zit bij nieuwe verse van iChat wel een webcamfunctie.

Bijdrager
    mailking

misschien is dit wat?

webcam

Bijdrager
    SvS

Neem ik zeker, bij aanschaf iBook. (ik wacht tot iBooks uitgerust zijn met superdrive)

Bijdrager
    mailking

trouwens hier ook die met het voetje die ik wel toffee vind;)

cams at apple

Bijdrager
    pepe

Nog een keer king! De link werkt niet meer…

Bijdrager
    MacAttack

Qua webcam software ala netmeeting is het nog even wachten denk ik op iChat 1.3 ofzo. Er zou video ondersteuning onderweg zijn voor iChat, dat gecombineert met jabber zou iChat een terrorist-app (tja het is al een killer app 8)) moeten maken

Er zijn idd wel progs zoals ispq maar het is niet echt compatibel met andere apps.

Bijdrager
    mailking
    ”pepe”

Nog een keer king! De link werkt niet meer…

idd. vreemd… het was een store zoekfunctie.. dus misschien dat ie ‘m niet geSTOREd had?

moet je maar ff zoeken op webcam geloof ik, of bij assesoires en digicams…. Amsi weet ook nog wel een paar sites geloof ik… TUocam of zo.. vergeet die gekke naam steeds…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.