6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mnjh59

Webcam

Ik heb een webcam van Logitech USB. Het is de C250. Hij werkt goed met iChat, Photoboot en iMovie. Alleen ik wil hem gebruiken voor chatsites op Safari. Mijn Mac is een alu iMac Intel met Snow Leopard. Als ik op een willekeurige chatsite de camera aan wil zetten zie ik dat de Mac de Logitech “ziet” maar hij kan niet aangezet worden. Heeft iemand een idee hoe ik dat wel kan doen. Volgens Mac gebruikers op YouTube moet het kunnen. Is er een driver voor?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Als het gaat om een Flash based webcam verbinding:
    Probeer het eens met de opties van de Flashplayer: Rechtermuisknop klik op het flash venster>tabblad cam.

Bijdrager
    mnjh59

Ik herken de schermpjes maar ik krijg de webcam er niet mee aan. Maf is wel dat je dan in de settings de keus voor mijn webcam wel ziet. Moet ik een andere Flashplayer downloaden of is dit afhankelijk van de browser? Kan het misschien zijn dat iets als Firefox er wel mee om kan gaan?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Flash is als het goed is alleen maar een doorgeefluik. Ik zou op z’n minst even de browser updaten. Mocht dat niet baten dan kan ik je helaas niet verder helpen.

Bijdrager
    Rolf

en als je in het getoonde Flash venster klikt op de tweede optie van links (allow / deny)……als de cam te zien is met de meest rechts icoon (zoals in het plaatje boven), dan zou ie het toch echt moeten doen met ‘allow’ klikken binnen het tweede icoon van links…..

Bijdrager
    mnjh59

Maar zou een andere browser wel kunnen werken? Firefox is erg goed met plug-ins….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.