11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

Webcam onder OS X, kan je daar wat mee?

Ik kwam tijdens een opruim-aktie van oude hardware nog een oude Logitech USB QuickCam tegen. Heb ‘m eens in de iBook geprikt, maar zie niet veel gebeuren. Weet iemand of je daar iets mee kan onder OS X? En zo ja, welk programma?

Bijdrager
    Walkingfingers

wordt niet door osx gesupport. wellicht sharwareprog. te daunlooden.

Bijdrager
    ElectricCat

Mwebcam of macam zal misschien werken, zie versiontracker
    is wel iets mee dat je geen hoge resolutie kan gebruiken herinner ik me.

Bijdrager
    Julian

IOxperts verkoopt drivers voor USB en firewire webcams. Je kunt een trial downloaden op:
    http://www.ioxperts.com/

Bijdrager
    mdd

Bijdrager
    Skip

Heb zelf een philips toucam 470 pro…. Heb de laatste versie van macam gedownload, maar het enige wat ie kan is mezelf in beeld brengen… Als ik inlog in bijv. yahoo messenger zegt ie dat er geen webcam op de computer is aangesloten.
    Heb ook de instructies opgevolgd om de desbetreffende map in quicktime onder te brengen om zodoende de cam te kunnen sharen met andere applications….. maar helaas, het werkt niet….

Iemand een oplossing?

Thnx…

skip :apple:

Bijdrager
    yoann

ja idd bij mij werkt die oude philips ook nimeer… nuja wel jammer ma tis ni zo erg en het geld heb ik niet voor die firewire webcam van de apple store trouwens veel geld enkel voor een webcam

Bijdrager
    SvS

erg jammer, ja, ik heb ook zwarte ronde logitech quickcam. Werkt alleen en enkel op OS 9. Ik gebruik dan Yahoo messenger. Die ondersteunt webcam wel.

Bijdrager
    Skip

Hij werkt nu wel, spring in het veld die ik ben…. Kwam er achter dat slepen niet hetzelfde is als kopieren…. :wink:

Mijn yahoo messenger werkt nu ook met cam…. wat is je nickname susanne?? :innocent:

Merk wel dat ik met m’n macje al met aardige sprongen vooruit ga… Alleen dat gewicht in die buidel…:mrgreen:

Bijdrager
    SvS

suvastra

Bijdrager
    Skip

dutchtreat1969…… Was eigenlijk een grapje, maar heb je toegevoegd. Later wordt het leuk….

Skip

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.