7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Black Mamba

Webcam aanzetten voor andere programma’s?

Ik ben wat aan het testen om iets interactief te maken voor m’n website dmv de webcam & Flash
    Maar hoe kan ik deze aanzetten, zonder Photo Booth op te starten (zelfs dan werkt het niet)?

Mvg!

Bijdrager
    karllaurent

kijk eens naar
    http://www.ivezeen.com/

Bijdrager
    Paul en Tess
    Bijdrager
    Black Mamba

Nee, denk niet dat je me begrijpt. Ik zoek gewoon iets om m’n isight aan te zetten zonder externe programma’s.
    Zodat ik gewoon op m’n website snapshots kan nemen.[/url]

Bijdrager
    Paul en Tess

Die Evovam heb ik een tijd geleden weleens een evaluatieversie van gehad. Je kunt er dus een dag of 15 mee knutselen voordat je een key nodig hebt.

Wat ik deed was de plaatjes van m’n webcam naar de webserver sturen met een soort bijgeleverde ftp en die plaatjes werden door m’n zelfgebouwde website opgepakt. Er zat zelfs een refresh mogelijkheid bij kan ik me herinneren. Maarja, je moest wel die Evocam aanzetten.

Bijdrager
    Black Mamba

De bedoeling is eigenlijk dat ik zelf de software schrijf om beeldjes op te nemen en zelf te streamen naar men webserver, dus zonder die programma’s die jullie opnoemden.

Maar ik krijg gewoon geen beeld, dus of er is iets fout in m’n code of ik krijg gewoon geen beeld door omwille dat de isight niet aanstaat.

Bijdrager
    mhrenes

Ik ben geen expert, maar misschien kan dit je op weg helpen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.