7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    beach

Webbased CRM pakket

Heeft er iemand ervaringen met een Webbased CRM pakket ?

Bijdrager
    mtooster

Ja, er zijn mensen met ervaringen.
    Maar ik niet.

(Wat een waardeloze openingspost zeg. Die zou eigenlijk direct een slotje verdienen)

Om toch maar een aanzetje te geven naar enige inhoud:
    Maar een zoekopdracht naar ‘webbased CRM’ bracht me via het eerste resultaat bij Highrise. http://highrisehq.com
    Van onze welgewaardeerde vrienden van 37signals.
    En zo kun je er nog wel een stuk of wat vinden.

Probeer eens wat uit en kom dan daadwerkelijk met een vraag.

Bijdrager
    Shmoo

Zelf geen ervaring mee maar ik heb vaker SugarCRM voorbij horen komen.
    http://www.sugarcrm.com/

Alleen bij dit soort keuzes is het altijd maar de vraag wat iemand nodig heeft, hoe groot is het bedrijf en bijv. hoeveel mensen gaan er mee werken. De vraag die je stelt is eigenlijk gelijk aan wat is het beste CMS. Dat verschilt natuurlijk ook van bedrijf tot bedrijf of persoon tot persoon en op vandaag zijn er nog maar weinig slechte CMS’en.

Persoonlijk ben ik wel een voorstander van om alles dat Web Based is zo veel mogelijk te bundelen, bijv. als OMT nu een Web Based CRM systeem nodig zou hebben dan zou ik als eerste gaan zoeken naar een WordPress CRM Plugin variant want op die manier heb je website, forum + CRM in één pakket. 1 login, 1 omgeving en iedereen werkt met omgeven dezelfde leercurve.

Bijdrager
    Ir.Bob

@Shmoo,

Helaas zijn er wel slechte webbased CRM’en, Zoals Siebel, dat alleen te gebruiken is met een ActiveX component.

Bijdrager
    Blue helmet

Zelf al sinds 2006 gebruiker van Exact Globe en Synergy, dus niet webbased maar wel benaderbaar via het web. Exact heeft tegenwoordig ook webbased oplossing Exact Online.

Gaat het alleen om een CRM pakket dan is SuperOffice een prima oplossing. Ook Archie is een webbased CRM oplossing.

Voor zowel Exact als SuperOffice en Archie geldt dat dit partijen zijn die al jaren op de markt zijn en zich bewezen hebben.

Bijdrager
    FMfan

een uitgebreid Mac pakket wat ook gehost kan worden: CRM Programma of gratis alternatief: een filemaker template

Bijdrager
    Shmoo

Kunnen de Mods van OMT SVP het woord kempenautomatisering toevoegen aan de WP blacklist waar vroeger het woord komkommer in stond?

Op die manier gaan hun posts direct naar de Spam afdeling en komen ze niet op het forum terecht. Deze gasten doen namelijk niets anders dan hun linkjes droppen op OMT + MacFreak zonder actieve bijdragen te leveren aan deze websites.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.