9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Dennvdam

Web domein @home

Ik zit me een lastig probleem. Ik beheer de website http://www.triatlon.be, waarop een wordpress draait. So far so good.
    De site draait gelijk hij zou moeten. Nu heb ik sinds kort een probleem thuis.

Ik kan mijn eigen domein niet meer bereiken op het thuisnetwerk. Telkens opnieuw verschijnt er ‘connection timed out’. Met verschillende
    browsers en pc’s geprobeerd, maar geen verschil. Via gsm en 4G blijkt de website effectief goed te draaien.

Waarin kan dit liggen?
    Ik heb een traceroute gedaan via terminal met onderstaande als resultaat:

Bijdrager
    Shmoo

Misschien heb je ooit iets in je host file van de computer aangepast?

Maar…. hoe draai jij WordPress bij @Home dat is toch Ziggo? Volgens mij ondersteunen die helemaal geen PHP en MySQL op hun webhosting.

Bijdrager
    Dennvdam

@Home dat is toch Ziggo

Eventjes ter info: @home moet je letterlijk nemen => ‘Bij mij thuis’. De hosting zit bij Dvk Hosting en thuis heb ik telenet.

Bijdrager
    Shmoo

Oke..

Controleer je .htaccess bestand eens op de hosting, misschien is daar iets achtergebleven uit de tijd dat je nog aan het opbouwen was en mensen wilde blokkeren.

Bijdrager
    Pietje13

Klinkt als de Brute Force Monitor die je IP adres automatisch heeft geblacklist. Heeft dan niks met je WordPress of .htaccess te maken.

Kijk even op http://www.mijnip.nl, kopieer je IP nummer en mail dat naar je hosting provider (dvkhosting zie ik) met de vraag of ze die voor je willen whitelisten.

Bijdrager
    Shmoo

Ja zoiets kan idd. wel eens kloppen. Of een of andere WordPress beveiligings-plugin..

Bijdrager
    Dennvdam

Onderstaande verkregen van de hosting:

Time: Tue Feb 2 11:45:01 2016 +0100
    IP: 94.224.244.124 (BE/Belgium/94-224-244-124.access.telenet.be)
    Failures: 5 (mod_security)
    Interval: 3600 seconds
    Blocked: Permanent Block

Log entries:

[Tue Feb 02 11:43:17 2016] [error] [client 94.224.244.124] ModSecurity: Access denied with redirection to http://accenttribe.triatlon.be/ using status 302 (phase 4). Pattern match “^5\\\\d{2}$” at RESPONSE_STATUS. [file “/usr/local/apache/conf/modsec_vendor_configs/OWASP/rules/RESPONSE-50-DATA-LEAKAGES.conf”] [line “14”] [id “970901”] [rev “3”] [msg “The Application Returned a 500-Level Status Code”] [data “Matched Data: 500 found within RESPONSE_STATUS: 500”] [severity “ERROR”] [ver “OWASP_CRS/3.0.0”] [maturity “9”] [accuracy “9”] [tag “Host: accenttribe.triatlon.be”] [tag “WASCTC/WASC-13”] [tag “OWASP_TOP_10/A6”] [tag “PCI/6.5.6”] [hostname “accenttribe.triatlon.be”] [uri “/index.php”] [unique_id “VrCIRbkVvSAAAAThehEAAAAK”]

Bijdrager
    Wauters

Zit ook bij Telenet en kan op jouw site.
    De traceroute geeft hetzelfde resultaat.

Probeer eens volgende zaken:
    -Hang je MBP aan je iPhone en probeer eens via tethering naar je site te gaan.
    -Herstart je Telenet modem in de hoop een nieuw extern ip-adres te krijgen en probeer eens naar je site te gaan.

Bijdrager
    Dennvdam

Is ondertussen al opgelost. Een bepaalde handeling met een FTP-programma had een conflict veroorzaakt en mijn IP geblokkeerd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.