5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Web apps mogelijk in AppStore?

Even een vraagje voor de ervaren jongens met apps bouwen..

Ik had wat lessen gezien over Web apps bouwen (HMTL5-/CSS) en nu hoef ik me daar niet meer zo diep in te graven omdat ik al vaker websites bouw die op deze manier (Media Queries, Viewport..) iPhone en iPad vriendelijk zijn maar wat ik in gedachte had was eigenlijk iets anders.

Ik wil cursus-materiaal (tekst, afb. en video’s) uit een boekvorm (pdf) die nu gewoon verzonden wordt p/mail omzetten naar een HTML5-/CSS vorm, deze ergens op een server plaatsen achter de website en afschermen zodat het alleen toegankelijk is vanaf een iPhone-/iPad (app) en daarna deze Web app in een iPhone-/iPad app duwen en die dan weer in de AppStore plaatsen of werkt dat niet op die manier?

Ik zie dat een x-aantal websites zoals nu.nl toch ook gewoon een app hebben die niet veel van dit principe afwijken of zie ik dat helemaal verkeerd? Ik heb het idee dat zo’n nu.nl app ook niet meer is dat wat web content met een beetje Java Script ??

Of moet je hiervoor echt de volledige Object C ?? programmeer language gaan leren?

Alvast bedankt,

Bijdrager
    jimeh

Apps die enkel een webview hebben (dat wat jij beschrijft) worden niet toegelaten.
    Je zult toch echt objective-c gaan leren wil je jouw app in de appstore hebben.

Bijdrager
    BJVR

Oke, das wel jammer..

Toch bedankt.

Bijdrager
    Afroman

Het hele idee van de appstore is dat je native apps kan draaien/kopen. Webapps verkopen is sowieso bullshit want dat gaat via je browser. Daar willen mensen echt niet voor betalen.

Geblokkeerd
    Anoniem

ik geef je een hint: phonegap

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.