7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    voor een apple en een ei

Web-app voor iPhone te klein

Hallo allemaal,
    Ik probeer een kleine webapplicatie te maken voor de iPhone en de iPod Touch, maar als ik deze in de iPhone Simulator bekijk (ik heb zelf geen iPhone of iPod Touch) dan is er standaard veel te ver uitgezoomd zodat je het niet goed meer kan zien. Ik snap er niets van, want de breedte van de pagina komt nergens boven de 320 pixels uit.
    Heb ik iets verkeerd gedaan?
    De site is te bekijken op http://ukez-test.tomline.nl (wel met een iPhone, anders kom je op de normale versie)

Zo is het:

En zo moet het zijn (hier heb ik handmatig ingezoomd, maar het moet standaard al zo zijn):

Deze simulator is trouwens nog iPhone OS 3, misschien is het in iOS4 al wel opgelost?

Bijdrager
    ieperlingetje

Ik wilde net broncode gaan bekijken via firefox (met user agent op iPhone) maar ik word doorgestuurd naar de loginpagina.

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Ik wilde net broncode gaan bekijken via firefox (met user agent op iPhone) maar ik word doorgestuurd naar de loginpagina.

Dat bedacht ik ook net dus heb nu even het loginscript verwijderd zodat iedereen hem kan zien.

EDIT: Trouwens, in Safari op de Mac werkt ie goed, dat is nou zo raar, en dus kan ik ook niet in de web inspector kijken wat er fout is.

Bijdrager
    piddy4888

Het lijkt wel of die achtergrondafbeelding te breed is. Werkt het misschien als je die zo smal maakt als de webpagina hoort te zijn?.

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Het lijkt wel of die achtergrondafbeelding te breed is. Werkt het misschien als je die zo smal maakt als de webpagina hoort te zijn?.

Nee, helaas niet. Ik heb het al geprobeerd zonder achtergrondafbeelding, maar dat werkte ook niet.

Bijdrager
    Thoomas

Gewoon met de viewport-tag de zoomhoeveelheid forceren:

<br />
    <meta content="minimum-scale=1.0, width=device-width, maximum-scale=0.6667, user-scalable=no" name="viewport" /><br />

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Bedankt! Dat zocht ik net! Nu werkt het. Iedereen bedankt voor het antwoorden!:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.