13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

WeatherPop

Ik gebruik het programma WeatherPop 2.0.1 http://www.glu.com om de temperatuur en weersverwachting van mijn woonplaats in de taakbalk van OSX uit te lezen. Programma is klein en werkt perfect onder Panther.

Alleen, als ik op het icoontje met de temperatuur klik dan is het venster dat zich opent blijkbaar wat te smal om de teksten “gevoelstemperatuur” en “luchtvochtigheid” er volledig op te krijgen.

Bij mij zijn de voorste karakters weg (te weinig plaats ?) en staat er “lstemperatuur” en ” htvochtigheid”. :?

Heb jij dit ook ?

Bijdrager
    OReason

Ik heb het geinstalleerd en ik heb hetzelfde “probleem”. Maar wat maakt t uit?:)
    Hoe zet je m eigenlijk uit? :S

Bijdrager
    bassbug

Ik gebruik WeatherMenu om mijn weer op me menubalk te zien

WeatherPop heb ik ooit een keer geprobeerd en die rommelde steeds omdat ze de servers niet goed gelinkt kreeg. Ook ‘bellen’ prgs van Glu terug en daar hou ik niet van.

Bijdrager
    MDF

Bedankt voor het testen !

Hoe zet je m eigenlijk uit?

Als je het automatisch wil laten opstarten dan moet je het programma toevoegen in de opstartprogramma’s bij systeemvoorkeuren. Als je dit niet doet start WeatherPop niet meer automatisch na herstarten.

Groeten

Bijdrager
    moodjoo

Ik gebruik Meteorologist. Werkt perfect én het is gratis.

Bijdrager
    bassbug
    ”moodjoo”

Deze wordt toch niet meer bijgehouden door de maker? Gebruikte hiervoor ook Meteorologist maar die had ook steds meer problemen met weerservers

Bijdrager
    moodjoo
    ”bassbug”
    ”moodjoo”

Deze wordt toch niet meer bijgehouden door de maker? Gebruikte hiervoor ook Meteorologist maar die had ook steds meer problemen met weerservers

Anderen hebben het programma verdergezet. Het werkt zelfs beter dan voordien vind ik.

Bijdrager
    bassbug

Nou dat is mooi! Ik hou het voorlopig bij mijn nieuwe Erwin Krol;)
    Tis goed als er meerdere vergelijkbare prgs op de markt zijn. Houdt de boel scherp

Bijdrager
    moodjoo

[size=12:a352f452d9]OFFTOPIC[/size:a352f452d9]

”bassbug”

Nou dat is mooi! Ik hou het voorlopig bij mijn nieuwe Erwin Krol;)

Geef mij maar onze Sabine Hagedoren… :innocent:

Bijdrager
    Eric Vander Oost

Sabine is dat niet de VRT-nieuwsvrouw die steeds met haar balkon voor de balkan staat ?

Bijdrager
    Eric Vander Oost

Ik gebruik ‘the weather’ widget in konfabulator en ben best blij als het zonnetje schijnt

Bijdrager
    Jor1

die konfabulator widgets zeggen als ik amsterdam invul… ‘Nooit van gehoord!’

Bijdrager
    Eric Vander Oost
    ”Jør”

die konfabulator widgets zeggen als ik amsterdam invul… ‘Nooit van gehoord!'

Pech…

Brussel kennen ze wel, toch strange ?
    Nu ja, Brussel is een hoofdstad, A’dam is maar een klein provinciestadje isn’t it ?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.