6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Patrick

WDS netwerk opzetten

Beste Mac’ers

ik wil een WDS netwerk opzetten maar dit wil niet goed lukken.
    Ik heb hier een Airport Extreme en 2 Airports Expresss om zo tot achter in de tuin te geraken.

Nu had ik reeds de Extreme en 1 express reeds zonder problemen in gebruik. Nu confugureer ik een 2de express voor uitbreiding netwerk en blijken m’n beide express airporten onherkenbaar in het configuratieprogramma. Het enige dat ze nog doen is het oranje ledje laten knipperen. .

we iemand raad hoe ik deze 2 terug online krijg en in een WDS kan zetten.

Bijdrager
    Pieterr

Ik kan je aanraden om deze Apple handleiding eens rustig door te lezen: http://manuals.info.apple.com/en_US/Apple_AirPort_Networks_Early2009.pdf

Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Misschien de laatste uitzetten en de andere twee opnieuw opstarten en dan opnieuw proberen?

Bijdrager
    Mac Patrick

heb ze ondertussen reeds terug aan de praat gekregen als onderdeel van mijn netwerk maar nog niet in WDS. Hier vind ik niet veel info over.

Bijdrager
    iMattdR

Beste,

ik heb de handleiding al doorgelezen en stap voor stap gevolgd. Ik wil namelijk ook mijn netwerk uitbreiden tot in de tuin met een AP Express. In de handleiding staat dat je in de config van de Express “breid netwerk uit” moet kiezen, maar dat staat er bij mij niet tussen. Moet ik dan kiezen voor WDS? Is dat hetzelfde? Mijn netwerk wordt wel gevormd met een Airport Time Capsule (n-compabiliteit) en mijn express is enkel b/g-compatibel. Kan het daar aan liggen … ?

Thanks,

iMatt+

Bijdrager
    Kippewit

Als er iemand het antwoord heeft op deze vraag zou ik dat ook graag weten, ik heb namelijk dezelfde configuratie…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.