5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Luc

WD My Passport for Mac

Ik heb sinds gisteren een nieuwe harde schijfWD My Passport for Mac.
    De backup is ondertussen voltooid maar ik stel vast dat ik excel-bestanden in xlsx niet open krijg met de laatste versie ( 15.22) van excel for Mac vermelding :”Gegevens Brancusi.xlsx kan niet worden geopend, omdat bepaalde inhoud onleesbaar is. Wilt u deze werkmap openen en herstellen?” Verder herstel lukt ook niet.
    De excel bestanden opgeslagen in xls gaan wel open.
    Om de xlsx bestanden gaan wel open onder de oudere versie van excel for Mac ( 14.6.4) maar dan moet ik steeds per bestand terug naar de oude versie . Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
    Heeft er iemand een idee ?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Bedoel je dat je de bestanden uit de back-up probeert te openen en dat je dan die foutmelding krijgt?

Bijdrager
    Luc

Bedankt voor je reactie . Dat is wat ik bedoel . Als ik de bestanden uit de back-up probeer te openen dan lukt dit wel voor word en pdf maar bij Excel ondervind ik de beschreven problemen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

M’n eerste vraag is dan: waarom wil je bestanden uit de back-up openen? Hopelijk alleen om te controleren of de back-up wel goed is, en niet om er ook echt mee te werken.

Hoe is de back-up gemaakt? Handmatig, met Time Machine, of met een ander programma?

Bijdrager
    Luc

Ik wil de bestanden uit de back-up enkel openen om te controleren of de back-up goed is . De back-up is gemaakt met Time machine.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.