3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    vinceger

WD My Book Duo of LaCie 2big Quadra

Al eerder informeerde ik via dit forum naar de mogelijkheden van een dergelijke DAS die ik wil graag gebruiken voor backup en werd daar al wat wijzer over partities en online-backup. In eerste instantie had ik een WD My Book Duo in gedachte maar tijdens het shoppen kwam ik ook de LaCie 2big Quadra tegen in dezelfde prijsklasse.

Helaas kon ik nergens een “battle review” vinden over deze twee DAS daarom zou ik via deze weg graag informeren of er iemand ervaring heeft met deze icm OSX.

Ik twijfel nu namelijk welke van de twee het beste met een iMac OSX presteert.

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 weken geleden door  vinceger.

Moderator
    Night

Ik heb beiden gehad. Helaas moet ik zeggen dat ik met de WD meer problemen* heb gehad dan met de LaCie. Jammer genoeg maakt de LaCie wel meer lawaai.

*) Na verloop van tijd werd disk niet meer herkend en tot 2x terug moeten sturen naar WD. Kreeg overigens wel steeds een nieuwe. Blijft een vreemd fenomeen. De LaCie is ter vervanging gekomen en tot op heden draait deze probleemloos.

Bijdrager
    vinceger

Wederom bedankt Night !!!

Ik moet de eigenschappen nog eens goed doornemen maar naar mijn mening kunnen ze hetzelfde, in ieder geval waar ik ze voor zou willen gebruiken.

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door  vinceger.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door  vinceger.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.