24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

Bijdrager
    Saving

Wazige vlek links boven iPhone 6s scherm.

Beste lezers,

Zojuist ben ik erachter gekomen dat mijn 2 weken oude iphone 6s een wazige vlek vertoont links boven in de hoek.
    Het is goed te zien wanneer er een wit scherm word vertoont.(zie foto)
    Heeft iemand dit probleem wel eens eerder gezien bij nieuwe iPhones en denk je dat Apple het toestel of scherm gewoon vervangt?

[IMG]http://i58.tinypic.com/6ekm5l.png[/IMG]

Bijdrager
    Saving

Bijdrager
    NielsDam

Gewoon een afspraak maken bij de genius bar of apple care bellen, dan krijg je een nieuw toestel.

Bijdrager
    typonerd

Zeker dat het geen Chinese kloon is? Hoe kan jij die nu veertien dagen hebben? Hij is nog maar tweed dagen uit.

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Saving

Bedankt voor het goed plaatsen van de foto:)

Ja het is zeker een originele Apple iPhone. De iPhone komt gewoon uit Duitsland. Vandaar dat hij al 2 weken oud is.
    Heb al een afspraak staan bij Apple.

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Ik heb dit ook
    In de kpn winkel de showmodelen hebben dit probleem ook

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Laat me even weten hoe of wat ze zeggen bij de apple store

Bijdrager
    Saving

Vrijdag middag heb ik de afspraak staan. Bedankt voor het melden dat er meerdere iPhones zijn met dit probleem. Ik laat je weten wat ze bij Apple zeggen aankomende vrijdag.

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Graag kerel!

Ik pakte me telefoon uit zetten hem aan was bij het welkom scherm dacht dat het door de achtergrond kwam toen was me iphone klaar met de icloud backup terug zetten vervolgens mail geopend en het was er nog steeds alleen ik heb het links en rechts onderin

Baalde er wel van

Bijdrager
    Saving

Vandaag langs de Apple store geweest en het toestel is omgeruild voor een ander. Eigenlijk zou het scherm vervangen worden maar deze was niet op voorraad.

Nu zit ik met 2 andere problemen.

1: iPhone wilt niet meer activeren, ik krijg de melding sim niet geldig.
    2: Het wit op het scherm lijkt veel geler dan voorheen.

Heb ik weer -.- baal hier er wel echt van zeg.

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Ik twijfel nu wel of ik er heen ga dan

Maar had je dat niet kunnen zeggen dan toen je hem daar opstartte ?

Bijdrager
    Saving

Gewoon even langsgaan, het probleem wat je nu hebt is vele malen erger. Had vandaag weer een afspraak en het toestel is nogmaals omgeruild. Probleem blijkt bij de provider te liggen dus zolang je geen Tele2 hebt hoef je daar niet zo bang voor te zijn.
    Gele tint schijnt een bekend iets te zijn als ik zo lees op internet. Niet echt erg ofzo maar het valt wel op als je iets een wat blauwer scherm had.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bijdrager
    Phileine

Had ook een keer een witte vage vlek op mijn iPhone 6, kosteloos gerepareerd inderdaad. Over de gele tint: volgens mij had dit iets te maken met de lijm ofzo. Dit had ik een keer gelezen toen mijn iPhone 5 er toentertijd ook gelig uitzag, is bij mij dan ook vanzelf minder geworden…

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Ik heb voor donderdag een afspraak !

Maar heb je een tsmc toestel terug gekregen of niet ?

Daar ben ik wel bang voor heb nu een tsmc en wil absoluut niet de samsung want die 2 uur extra battery leven kan ik goed gebruiken zeg maar (geen stop contact wegens werkzaamheden :-P)

Bijdrager
    Saving

Ja helaas heb ik mijn tsmc toestel moeten inleveren:( vrijdag kreeg ik er een Samsung chip voor terug. Zondag nogmaals opgeruild maar ook dit keer weer een Samsung chip. Ik zou je aanraden het scherm te laten vervangen mocht het op voorraad zijn.

Bijdrager
    Marvin Dordregter

Bij welke apple store ben je geweest ?

Bijdrager
    Saving

Amsterdam.

Bijdrager
    Saving

Mijn huidige iPhone heeft het probleem ook weer. @marvin Dordregter ben jij nog langs geweest bij de Apple store, en hebben ze je toestel vervangen of alleen het scherm?

Bijdrager
    Saving

Net weer langs de Apple store geweest, en iPhone is ongewisseld. Ditmaal is gaat het om een iPhone met TSMC chip.

Bijdrager
    haydn81

Ik heb sinds kort een wit vlekje op mijn iPhone 6S. Deze is alleen zichtbaar op een lichte achtergrond. Iemand een idee wat dit is? Toestel is nog geen jaar oud.

Bijdrager
    NielsDam

Zit eruit als defecte pixels door te hard drukken ed. Als hij nog geen jaar is zou ik er mee naar de Apple Store gaan om te kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Bijdrager
    koen

Er zit ook een vlekje onder het + teken.

Bijdrager
    Roy1234

Hoi

haydn81 ik heb precies hetzelfde, op de zelfde hoogte maar dan iets naar rechts.
    Controleer eerst of er waterschade aantoonbaar is: https://support.apple.com/nl-nl/HT204104
    Apple heeft mij via chat met verteld dat het dode pixels zijn en dat het onder garantie gerepareerd word, wel mag de iPhone geen andere additionele schade hebben. Zoals val, stoot of waterschade. Op de site van Apple staat dat je maar 1 jaar garantie hebt alleen dit klopt niet, want Apple moet in Nederland een consument 2 jaar garantie aanbieden, dit doen ze meestal ook doen ze dit niet dan kun je dreigen met een rechtszaak ( die win je sowieso) dan maken ze hem toch.

Mvg

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.