12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    JLA

WAV. splitter?

Ik heb een WAV. bestand met een cue file wat ik wil splitsen in losse nummers. Nu krijg ik geen enkel programma gevonden wat WAV. ondersteunt en ik door middel van de cue file het bestand kan splitsen. Ik wil het bestand niet converteren naar mp3.

Iemand een tip?

Bijdrager
    Pieterr

Max.

If you would like to convert your audio from one format to another, Max can read and write audio files in over 20 compressed and uncompressed formats at almost all sample rates and and in most sample sizes. For many popular formats the artist and album metadata is transferred seamlessly between the old and new files. Max can even split a single audio file into multiple tracks using a cue sheet.

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    JLA

ik heb beide geprobeerd… geen succes helaas :(

Bijdrager
    Pieterr

Is je CUE sheet wel correct dan? (Het is een vrij simpel tekst formaat.)

Bijdrager
    JLA

ja het cue sheet wordt wel gelezen door max maar nergens staat een split mode aangeven of ben ik zo blind dat ik het niet kan vinden?

Bijdrager
    Pieterr

Hier wat uitleg. Als het niet werkt is er waarschijnlijk toch iets mis met je .cue bestand.

Bijdrager
    Renzsz
    Bijdrager
    JLA

thx voor de hulp jongens!

Bijdrager
    JLA
    ”Renzsz”

probeer deze eens: http://www.hitsquad.com/smm/programs/CUEWAVExtractMac/download

JA! werkt als een trein!

Bedankt :D

Bijdrager
    19419
    ”JLA”

Ik heb een WAV. bestand met een cue file wat ik wil splitsen in losse nummers. Nu krijg ik geen enkel programma gevonden wat WAV. ondersteunt en ik door middel van de cue file het bestand kan splitsen. Ik wil het bestand niet converteren naar mp3.

Iemand een tip?

Ik heb 1 wav-file van 50 minuten muziek. Kan ik die ook splitsen in losse wav-files om er vervolgens een cd van te maken?
    Edit: Ja, dat werkt dus. Het is al gelukt.

Bijdrager
    MCNONAMUS

BUMP!! werkt nog steeds als een trein, simpel en werkt ok.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.