14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Jurien73

Wathsapp

Hallo, kan je Wathsapp op een iPod touch draaien als hij gejailbreak is en doet hij het dan?

Bijdrager
    Stirf

Hallo, als ik de zoekfunctie van dit forum gebruik, dan zie ik o.a. de volgende link:

Whatsapp op iPod Touch

Bijdrager
    SunKeeper

Welk sap? Applesap?

Geblokkeerd
    HereIsTom

I.p.v. WhatsApp kun je beter eBuddy gebruiken, die werkt op alle apparaten dus ook de iPod touch en met eBuddy kun je ook met nog veel meer mensen berichten sturen;

http://itunes.apple.com/nl/app/ebuddy-messenger/id320087242?mt=8 :thumbsup:

Hier kun je meer informatie vinden over de iPod touch.

Bijdrager
    MBPuser

Zie hier een topic over hetzelfde op OMT..

Bijdrager
    AppleStef

@MBPuser,… Die link was al gepost.

Bijdrager
    MBPuser

DAT MEEN JE NIET !! :angry:

Wat een schokkend nieuws !

Bijdrager
    MacAanZee

ebuddy is helemaal niet handiger, of er moet intussen erg veel aan veranderd zijn. Ik vind WhatsApp nog steeds de beste app die er voor het gratis communiceren te vinden is. En zit er al op vanaf de dag dattie er is:)

Geblokkeerd
    HereIsTom

Dan heb je nog nooit echt eBuddy gebruikt want die is echt wel handiger dan WhatsApp, bij eBuddy heb je veel meer gebruikers en in eBuddy kun je ook meer accounts koppelen en het communiceren is ook helemaal gratis!
    En WhatsApp werkt niet op een iPod touch en iPad dus heb je er ook niks aan! :wink:

Bijdrager
    J-P-H

Als de vraag is: met welke app kan ik gratis sms-en op een iPod touch dat kan je “Touch” proberen. Snel groeiende app bij de jeugd zonder iPhone, dus zal wel goed werken.

Bijdrager
    DJMischaa

Wat een verschrikkelijke fout zeg, die titel ‘Wathsapp’.

Het is WhatsApp.

[size=small]Sorry, klein irritatie puntje.[/size]

Geblokkeerd
    Anoniem

jij doet installeren installous, jij zoek en installeren jij whatsapp. jij mij bedanken.

Bijdrager
    DJMischaa
    Usain op 14 mei 2012

jij doet installeren installous, jij zoek en installeren jij whatsapp. jij mij bedanken.

Hahahaha

Bijdrager
    SunKeeper

Huisregels…:razz:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.