11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

Waterproof toetsenbord?

Vanavond, tijdens het typen, ging er wat drinken (zoete plakzooi) over het numerieke gedeelte van mijn toetsenbord. Ik heb meteen de iMac uitgezet en het snoer van het toetsenbord losgerukt terwijl ik het toetsenbord ondersteboven hield. Daarna goed schoongemaakt en… weer ingeplugd en opgestart. En alles lijkt weer goed te werken. Ik heb alle toetsen uitgeprobeerd en geen rarigheden.
    Is dit een wonder? Is het alu toetsenbord waterproof of zo? Doe ik er verstandig aan er morgen weer verder mee te werken?

Bijdrager
    chonazz

Of hij nu morgen kapoet is of niet maakt niet zo uit, een toetsenbord dat nat word kan geen schade aan je mac toedienen… Het kan enkel kapot gaan., en dan moet je een nieuw toetsenbord halen.

Groeten JOnas

Bijdrager
    superluuk

toetsenbord kan wel wat hebben, zeker als je niet zon logitech ding hebt met 38 extra toetsen…..

en usb stroom kan zichzelf uitschakelen.

Bijdrager
    Henque
    ”superluuk”

toetsenbord kan wel wat hebben

Niet waar.
    Ik ben al met m’n 4e mac toetsenbord bezig. (ook een alu verknald door vloeistof.. lees bier)
    Ook richtlijnen gevolgd zoals: direct loskoppelen, op z’n kop en met gedistilleerd water schoon spoelen.
    Een aantal toesten werken niet meer.

Bijdrager
    superluuk

ok, dan is het een wonder….. JESUS heeft je toetsenbord gered, gefeliciteerd.

Bijdrager
    karel_appel
    ”henque”

Niet waar.
    Ik ben al met m’n 4e mac toetsenbord bezig. (ook een alu verknald door vloeistof.. lees bier)
    Ook richtlijnen gevolgd zoals: direct loskoppelen, op z’n kop en met gedistilleerd water schoon spoelen.

Jeetje henque. Misschien kan apple de keyboards eerst bij jou komen testen alvorens ze in productie te nemen. :D

Bijdrager
    soulutions
    ”henque”
    ”superluuk”

toetsenbord kan wel wat hebben

Niet waar.

Een ezel stoot zich zelden… maar 4 keer?!? :wink:

Bijdrager
    wido

Vanmorgen weer de iMac aangedaan en alles werkt nog steeds prima.
    Toch een wonder. :D

Moderator
    Night
    ”soulutions”

Een ezel stoot zich zelden… maar 4 keer?!? :wink:

Is hij in iéder geval geen ezel;)

Bijdrager
    Henque
    ”superluuk”

JESUS heeft je toetsenbord gered

MEZUS heeft m’n toetsenborden helemaal niet gered!
    En ik heb er wel 7 [size=9:c724eaf736](zussen)[/size:c724eaf736]

Moderator
    Poezenbeest

Wat je allereerst niet moet doen, is vloeistof over je toetsenbord gooien… Als dat wel gebeurt en het is plakkerig spul (fris, bier), spoel dat dan meteen uit met water… Droog het dan gewoon met een theedoek en leg het toetsenbord vervolgens op een theedoek op de verwarming (nooit direct op de verwarming)

Werkt al jaren goed…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.