3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Nikita

Watermerk / achtergrond afdrukken in Word

Goed, ik heb een prachtig watermerk voor briefpapier gemaakt en het staat ook netjes in Word. Alles goed tot zo ver. Maar dan wil ik ‘m gaan afdrukken. Om de een of andere reden wordt alleen de tekst afdrukt en dus niet het watermerk. Ik heb al aardig wat instellingen bekeken en de Helpbestanden afgezocht van Word, maar daarvan wordt ik ook niks wijzer.
    Dus ik dacht, ik exporteer ‘m naar PDF en druk ‘m dan af via Voorvertoning. Zelfde verhaal, alleen tekst geen achtergrond… :?
    Ik weet het even niet meer, iemand hier die de oplossing weet?

Ik heb een Mac mini met OSX 10.4.6, Office 2004 NL, en de printer is een HP PSC 1215 aan de Airport Express.
    Als ik ergens op het forum overheen heb gekeken, mi scuse :innocent:

Bijdrager
    Donnie Darko

Bekend, probleempje! Ik heb het ook wel eens.

Kijk eens of je bij afdrukken het vinkje ”concept” hebt aan staan.
    Deze moet uitstaan, dan komen alle afbeeldingen in je document zo uit je printer.

Succes.

Bijdrager
    Nikita

Helaas, zelfs met de afdrukkwaliteit op ‘Best’ drukt ‘ie alleen maar de tekst af… Nogal frustrerend is dat ‘ie het op een XP pc met Word XP (verdomme nog een oudere versie dan 2004 for Mac!) en een stuk oudere HP Deskjet 720c wel keurig netjes afdrukt!:x
    Grote verschil is dat die printer direct via een parallelle kabel is verbonden en de mijne via Airport…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.