5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    campzzz

Water op draadloos toetsenbord

Hallo iedereen.

Gisteren heb ik een glas water omgestoten over mijn Apple draadloos toetsenbord.
    Als ik het draadloos toetsenbord aanzet dan zijn bepaalde letters de hele tijd ingedrukt.
    Het is niet meer mogelijk om doenbaar te werken.

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen zodat ik terug vlot zou kunnen werken met mijn Apple draadloos toetsenbord?

alvast bedankt.

Bijdrager
    Soulshaker

Door al te beginnen met het verwijderen van die batterijen misschien
    En het dan laten drogen.

En dan opnieuw testen
    Nog steeds problemen -> een nieuwe kopen

Bijdrager
    lakie1982

Heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Heb niet lang gewacht (zelfde dag) en ben terug gegaan naar de winkel waar ik een nieuwe kreeg.
    Had ook de symptomen van knoppen die ingedrukt bleven. Misschien een paar dagen in de zon of op een kachel leggen.

Sterkte

Bijdrager
    SPQR

@ lakie1982: dan zul je veel geluk gehad hebben. Ik kan me niet voorstellen dat je iets nieuw krijgt als je er water overheen gooit :o

Bijdrager
    mathijsvanderhurk
    ”lakie1982″

Heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Heb niet lang gewacht (zelfde dag) en ben terug gegaan naar de winkel waar ik een nieuwe kreeg.
    Had ook de symptomen van knoppen die ingedrukt bleven. Misschien een paar dagen in de zon of op een kachel leggen.

Sterkte

Dat is niet gebruikelijk, tenzij je zegt dat ’t buiten je schuld om is. Maar dan ben je niet eerlijk :-).

Batterijen er uit, laten drogen. NIET op de verwarming!

Omgekeerd op een theedoek..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.