12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Xigh

Water maken

Sorry als dit al eerder is gevraagd, ik kreeg geen gewenst resultaat met de zoekfunctie. Ik wil graag water maken. In de vorm alsof het ergens uitloopt en op straat loopt bijvoorbeeld. Ik noem maar het werk waar ik het nu voor nodig heb: bij een man loopt het water uit z’n broekspijpen en het moet een paar plasjes achterlaten en een beetje stromen over de stoep.
    Is dit mogelijk of moet ik gewoon een bestaande foto misbruiken? Ik heb Photoshop CS1.

Alvast bedankt,
    Thijs

Bijdrager
    MauZ

kopieer iets van de omgeving, of wat lucht en gebruik dat als reflectie van je plas. maak het gebied wat donkerde waar het nat is. çe ça

Bijdrager
    olbo

http://www.dutchtuts.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=366&Itemid=30

Voor dit soort vragen is Google een uitkomst! Type ‘PS water tutorial’ en zie daar(of hierboven)

Succes ermee!

Bijdrager
    Xigh

Hmm oke naja ik rotzooi nog even. Er staan hier in ieder geval dingen die heel veel helpen met de basis:) Nu moet ik het zelf nog zo verwerken dat het bevalt. Bedankt in ieder geval.

Bijdrager
    iPod Jimmy
    Bijdrager
    Xigh

Bedankt, ik heb het ongeveer gekregen zoals ik het wilde hebben:

Merci voor alle hulp

Bijdrager
    iPod Jimmy

Leuk eindresultaat :D;)

Bijdrager
    Xigh

Bedankt, gaat morgen mee naar m’n intake.

Bijdrager
    beammeup
    ”Xigh”

Bedankt, gaat morgen mee naar m’n intake.

Dat klinkt heel raar,…

:D

Bijdrager
    Xigh

Haha, oke; “Bedankt voor het helpen. Deze foto(bewerking) gaat morgen mee naar m’n intake gesprek.” (Hij gaat vandaag mee dus.)

Bijdrager
    olbo

Intake gesprek voor je vervolgopleiding?

Bijdrager
    Xigh

Jup, de Junior Academie.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.