8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Ome Kor

watchOS 5.1 update bricking series 4  watch

Ik zie bij MacRumors dat er problemen zijn met de nieuwe watchOS 5.1 update. Er wordt gemeld dat series 4 horloges vastlopen tijdens de update, ze blijven hangen op het  logo.

Bij mijn series 2 watch is het ook niet goed gegaan, ik ben bij de activiteiten mijn medailles van de laatste 3 dagen kwijt.:-(

Bijdrager
    Shmoo

Lijpe zooi altijd!

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat een geweldig merk is Apple toch:-)

Bijdrager
    knutm0

Zaterdag een AW S4 40mm gekregen voor mijn verjaardag, gisteravond de update aangezet, vanochtend wakker geworden met een waardeloze Apple Watch. Erg jammer dit.

Straks maar eens Amac bellen om te vragen wat nu….

Bijdrager
    Zybbor

Hier vooralsnog geen problemen na en met de update. Mijn Serie 4 loopt nog als een zonnetje.

Bijdrager
    GoeieDag

Bijdrager
    knutm0

<p class=”cite”>knutm0 op 31 oktober 2018 om 07:30</p>
    Zaterdag een AW S4 40mm gekregen voor mijn verjaardag, gisteravond de update aangezet, vanochtend wakker geworden met een waardeloze Apple Watch. Erg jammer dit.

Straks maar eens Amac bellen om te vragen wat nu….

inmiddels contact gehad met Amac en Apple. Amac zegt dat het bij hen 2-3 weken duurt (!) en Apple beweert dat het binnen 5 werkdagen gerepareerd/gereset/vervangen kan worden.

Wordt naar Apple gestuurd dus. Man man man, wat een blunder.

Bijdrager
    tjerk

Same here… Apple Watch 44mm Space Grey Nike plus. Stuck on apple logo.

Schijnbaar hebben ze WatchOS 5.1 teruggetrokken nu. Mooi klote, ik had ‘m pas vrijdagavond in huis!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.