10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rob Roy

WatchOS 3

Mijn iPhone met OS10 geeft nog steeds aan dat mijn iWatch software 2.2.2 up to date is. kan iemand mij vertellen wanneer ik het bericht krijg dat iWatchOs 3 gereed staat?

Bijdrager
    html-junky

Wat is een iWatch? Een Apple Watch die ken ik wel;)

Je iPhone zou moeten aangeven dat je WatchOS 3 beschikbaar is en anders zou ik beide apparaten even opnieuw opstarten

Bijdrager
    Rob Roy

Ah, de gang van de logica iMac, iPhone, iWatch Oh nee Apple Watch.:-) Ik ga het proberen! Dank voor je suggestie!

Bijdrager
    jpdelabou

Heb hier hetzelfde probleem wil niet upgraden naar WatchOS 3. Opnieuw opstarten lost het ook niet op, geeft consequent weer dat watchOS 2.2.2, de software is up-to-date is.

Bijdrager
    Shmoo

Wat belangrijk is, is dat je eerst je iPhone naar iOS 10 dumpt. <– dit moet je doen via een ‘clean’ install. Dus niet als je voorheen met al die beta rommel hebt zitten spelen gewoon updaten vanuit een beta maar de iPhone schoonmaken en een schone iOS 10 erop zetten.

Dan beide devices opnieuw opstarten en in de Apple Watch app kijken op je iPhone.

Bijdrager
    Rob Roy

Het opnieuw opstarten van beide apparaten heeft niet geleid tot het verzoek om OS 3 te installeren op de Apple Watch. zijn er nog meer mogelijkheden?

Bijdrager
    Gadget

Je watch een keer “unpairen” en opnieuw pairen. zal wel helpen.
    Duurt wel even…

Bijdrager
    Rob Roy

Shmoo ik heb inderdaad de beta op mijn telefoon ge├»nstalleerd gehad, waarna de telefoon automatisch naar 10.0.1 is ge├╝pdatet. Nu begrijp ik de procedure van clean install niet helemaal, denk ik. Is dit gewoon ‘algemeen’, ‘Stel opnieuw in’, ‘herstel alle instellingen’?

Bijdrager
    Rob Roy

@gadget Het loskoppelen en wederom koppelen heeft geleid tot het gewenste resultaat. Dank voor de hulp Gadget!

Bijdrager
    jpdelabou

Gadget en Shmoo klopt allemaal… Heb even de klantenservice gebeld en advies is unpairen en dan weer pairen en zie daar de Software-update.
    Gadget klopt.. Duurt wel even

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.