12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Philip Kotler

Watch S4 maar waar is OS6?

Goedemorgen,

Sinds een paar dagen bezitter van de watch S4. Hartstikke tevreden mee!

Volgens Apple moet deze compatibel zijn met watchOS 6 alleen hoe hard ik mijn best ook doe… ik krijg het niet voor elkaar. Meest recente update is 5.3.2. De app op mijn iPhone XS geeft aan dat alles up to date is. Maar watchOS 6 is al uit dacht ik?

Enfin, heb een artikeltje gelezen https://www.idownloadblog.com/2019/10/09/watchos-5-3-2-apple-watch-s4-update/ en dit artikel beschrijft dat de update bedoeld is voor oudere iPhones die iOS 13 niet kunnen draaien. Alleen ik heb een iPhone XS met iOS 13.1.2 dus ik moet toch gewoon watchOS 6 op mijn Apple Watch kunnen zetten?

De watch al een paar keer opnieuw ingesteld, opnieuw gekoppeld met de XS, geprobeerd met de X van mijn vriendin… krijg watchOS 6 er niet op.

Wie kan mij helpen?

Vind die OS6 wijzerplaten best leuk:-)

Alvast bedankt voor de reacties en een fijne maandag toegewenst!

Groeten Philip

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, Apple Watch Series 3 en 4 kregen de watchOS 6 update direct.

Die zou je dus moeten ontvangen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204641

Bijdrager
    Philip Kotler

Volgens mij voldoe ik hier aan:

Werk de iPhone bij naar de nieuwste iOS-versie.
    Zorg ervoor dat de Apple Watch tenminste 50 procent is opgeladen.
    Verbind de iPhone met wifi.
    Houd uw iPhone naast uw Apple Watch, zodat ze zich binnen bereik bevinden.

Maar hoe kan het dan komen dat na 5.3.2. de watch up to date zou zijn?

Inactief
    Anoniem

Is WatchOS6 wel gedownload in de speciale Watch app op de iPhone ?, daarna installeren op de AppleWatch.

Bijdrager
    Jamaco1947

<p class=”cite”>Philip Kotler op 14 oktober 2019 om 08:34</p>
    Goedemorgen,

Sinds een paar dagen bezitter van de watch S4. Hartstikke tevreden mee!

Volgens Apple moet deze compatibel zijn met watchOS 6 alleen hoe hard ik mijn best ook doe… ik krijg het niet voor elkaar. Meest recente update is 5.3.2. De app op mijn iPhone XS geeft aan dat alles up to date is. Maar watchOS 6 is al uit dacht ik?

Enfin, heb een artikeltje gelezen https://www.idownloadblog.com/2019/10/09/watchos-5-3-2-apple-watch-s4-update/ en dit artikel beschrijft dat de update bedoeld is voor oudere iPhones die iOS 13 niet kunnen draaien. Alleen ik heb een iPhone XS met iOS 13.1.2 dus ik moet toch gewoon watchOS 6 op mijn Apple Watch kunnen zetten?

De watch al een paar keer opnieuw ingesteld, opnieuw gekoppeld met de XS, geprobeerd met de X van mijn vriendin… krijg watchOS 6 er niet op.

Wie kan mij helpen?

Vind die OS6 wijzerplaten best leuk:-)

Alvast bedankt voor de reacties en een fijne maandag toegewenst!

Groeten Philiptch

Heb de zelfde iPhone en Apple Watch 4 bij mij geen probleem zie ook niet wat je verkeerd doet misschien opnieuw koppelen. De Watch ligt wel op de lader toch?

Bijdrager
    polansky

Beschik je nog over een iPhone 6, 6plus of ouder?
    In dat geval krijg je geen update… en zul je contact op moeten nemen met Apple.

Bijdrager
    KarelWillem

…ik heb een iPhone XS met iOS 13.1.2…

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>polansky op 14 oktober 2019 om 11:47</p>
    Beschik je nog over een iPhone 6, 6plus of ouder?
    In dat geval krijg je geen update… en zul je contact op moeten nemen met Apple.

Hij heeft een iPhone XS met iOS 13.1.2, dus hij moet toch gewoon watchOS 6 op zijn Apple Watch kunnen zetten? Ik zou sowieso contact opnemen. Je hebt het net gekocht…

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb dezelfde hardware en iOS op de XS. Hier heeft mijn AW ook 6.0.1 zonder problemen geïnstalleerd.

De AW moet inderdaad aan de lader hangen; hierop heb je nog niet gereageerd. Maar om te beginnen zou hij zeker zich al hebben moeten melden in Watch / Algemeen / Software-update.

Bijdrager
    polansky

Sorry, ik had eroverheen gelezen dat je een XS hebt.
    In dat geval zou je hem wel moeten kunnen ontvangen nadat je de iPhone hebt bijgewerkt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, daar waren we in reactie 1 ook al achter. .;)

Nu nog even weten waarom dat niet gebeurt.

Inactief
    Anoniem

Nieuwe ronde, nieuwe kansen met iOS13.1.3…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.