4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    R_M

Watch OS5 + automatische herkenning van workouts

Hoi,

Gisteren Watch OS5 geïnstalleerd op mijn serie 2 horloge (icm met iOS12 op mijn iPhone5S).

Vandaag een stuk gefietst (45min) in de veronderstelling van het horloge dit automatisch als workout zou zien.

Echter: het wordt niet als zodanig herkend. Jammer, ik hoopte van het dwangmatig instellen op het horloge, dat ik iets doe aan beweging, af zou zijn.

Moet ik ergens nog wat instellen? Of Werkt deze functie niet op een Watch2 of ligt het aan de combinatie Watch2 en iPhone5S…

Wie weet mee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    Shmoo

Harder fietsen, meer inspanning leveren? Als je fietst als een oud omaatje dan is zojuist natuurlijk geen work-out.

Ben zojuist even op het meisje gaan liggen en mijn horloge dacht meteen dat ik aan het roeien, yoga en motorcrossen was. Allemaal tegelijk. 🤡

Bijdrager
    R_M

haha, grappenmaker:-)

Fiets als een dolle, nee niet elektrisch, op een oude stadsfiets, maar wel 25km per uur. Nix mis mee zou ik denken, als je dat 45 minuten lang achter elkaar doet. Dan gaat mijn hartslag echt wel omhoog.

Maar ik zal het ook nog eens testen op het meisje… Dan zal de watch het eerder als romp-training herkennen:-) verwacht ik…

Bijdrager
    _Jordy_

Er werden slechts een paar work-out’s automatisch gedetecteerd: hardlopen, wandelen en zwemmen.  Jammer dat fietsen mist inderdaad.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.