9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jorritt

Watch in het buitenland

Heey! Nu ik las dat de Apple Watch vanaf 26 juni nog niet in Nederland te koop is begin ik er steeds meer aan te denken om hem in het buitenland te halen.
    Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bijdrager
    Shmoo

Dat vraag ik mij dus ook af. Hoe kun je dit het beste aanpakken..

Ik heb een postadres in Duitsland direct over de grens dus ik hoop dat ik op een af andere manier dan in de Duitse online Apple Store een bestelling kan plaatsen en daar afleveren. Zo hoef ik hopelijk niet naar een Duitse Apple Store te rijden en dan er achter te komen dan je achter het net vist.

Later koop je dan wel een Apple Care pakketje en dan heb je ook in Nederland gewoon garantie.

Bijdrager
    JWB

Ook gaan Apple Stores in landen waar de Apple Watch al verkrijgbaar is het horloge direct verkopen.

Volgens mij is dit dan gewoon de handigste optie?

Bijdrager
    Shmoo

Update:

Het lijkt erop dat je gewoon kunt bestellen in een buitenlandse Apple Store zolang je maar een afleveradres in dat land hebt. Ik heb net geprobeerd, toevoegen aan het winkelmandje werkt, inloggen met mijn Nederlandse AppleID werkt, een Duits adres invullen gaat allemaal zonder problemen dus ik neem aan dat betalen met een creditcard dan ook geen probleem zal zijn.

Ik kan helaas nog niet betalen drukken omdat ik eerst even de mensen in Duitsland op de hoogte moet stellen van mijn bestelling, dat is wel zo netjes, plus ik moet de creditcard van iemand anders gebruiken en aangezien je vandaag de dag niet meer kunt kopen zonder verificatie codes van de VISA app moet de persoon van de creditcard ook meewerken.
    Wat een gedoe allemaal, zodra ik groenlicht heb zal ik laten weten of het in z’n geheel werkt.

Bijdrager
    JWB

Maar zoals ik het stuk op de voorpagina lees, kan je gewoon naar Duitse Apple Store rijden, en er één kopen. Dus geen gedoe met online bestellingen en afleveradressen.

Bijdrager
    Shmoo

Denk je serieus dat die dingen op voorraad zijn? De eerste extreme kleine voorraad was er al binnen een paar uur doorheen, de volgende partij gaat niet eens naar alle landen maar is nog steeds een hele selecte voorraad dus die zal er ook weer heel snel doorheen zijn.

Als je nu online bestelt dan duurt het 2-3 weken ongeveer. Kortom dan weet je zeker dat je hem rond de 24 ste hebt zonder dat je voor Jan met de korte achternaam naar Duitsland rijdt.

Bijdrager
    hokkie

Al gedacht aan “de huifkar”? Hier lees ik goede reacties over. Dit bedrijf geeft jou een Duits afleveradres (hun magazijn) en zetten vervolgens je bestelling door naar NL. Je koopt en betaald met je eigen creditcard, vult de adresgegevens in van deze partij en zij sturen jou een mail zodra het product daar aankomt.

Bijdrager
    jackybe67

Denk dat ik gewoon naar Oberhausen rijd om eentje op te pikken.

Bijdrager
    jackybe67

Hokkie,

is huifkar niet iets voor eBay verzendingen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.