11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    knippie

Wat zijn .unblunderitems

Vandaag met WhatSize even gekeken waar veel GB staan die ik niet begrijp, een daarvan is unblunderitems? Ik heb dat nog nooit zien staan. Kun je deze in de prullenmand gooien zonder dat er problemen ontstaan? Het is nogal een grote hoeveelheid GB’s. (158 gb)  Het lijkt erop dat het iets met films te maken heeft, maar op deze Mac staan geen films die staan extern.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  knippie.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Bijdrager
    knippie

Bedankt JJJ, maar ik ben er nog niet achter of je ze probleemloos kunt verwijderen.

Bijdrager
    GoeieDag

Jij hebt dat ‘Unblunder’ toch gedownload, geïnstalleerd en in gebruik genomen? En dan moet iemand anders hier zeggen of je de bijbehorende files moet weggooien of niet?!

Bijdrager
    knippie

Leuk opgemerkt  goeiedag, heb ik niets aan.

Moderator
    Night

Wat denk je nou zelf? Je gaat eerst een app installeren die voorkomt dat je per ongeluk – ook al leeg je de Trash – bestanden weggooit (en dus aan zekerheid grenzende  waarschijnlijkheid daarvan backup-bestanden op je Mac opslaat) en dan ga je vragen of je die bestanden vervolgens mag weggooien? Ik snap de reacties hierboven wel. Als je even logisch nadenkt, zul je zelf ook wel tot de juiste conclusie komen.

Nog een kleine hint: het feit dat er de betreffende folder onzichtbaar is (naam met een punt ervoor), zodat men er niet in kan lopen klooien zal ook niet voor niets zijn…

Bijdrager
    Shmoo

😎 Klopt ook nog.

Bijdrager
    knippie

Hier kan ik niets mee, bedankt ik zoek het wel ergens anders uit.

topic kan voor mij gesloten worden.

Bijdrager
    GoeieDag

En als we nou zeggen: “gooi maar weg!”, voel je je dan wel gehoord?

Moderator
    Night

Laten we eerst eens de volgende vraag stellen: Gebruik je Unblunder (of heb je dit ooit geïnstalleerd)?

Bijdrager
    Dick de Roos

<p class=”cite”>knippie op 1 februari 2018 om 16:21</p>
    Hier kan ik niets mee, bedankt ik zoek het wel ergens anders uit.

Vreemd.

Als ik dit topic even doorlees, zie ik wel drie antwoorden met dezelfde strekking, van verschillende mensen (unblunder is een (door jou) zelf geïnstalleerd programma, wat je zonder problemen kan verwijderen).

Hoezo: hier kan ik niets mee? Wat zoek je dan?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.