14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    steveb

Wat zijn de ervaringen met ios 10.2?

Zou u de upgrade iOS 9.3.5 > 10.2 aanraden?
    Wat is her voordeel tov 10.1?

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb geen problemen op mijn iPhone 5c wat toch een oud deviceje is. Zolang je al die prono-animaties in iOS op de achtergrond uitzet (kun je in de instellingen doen) is het gewoon een vlot systeem.

Het enige minpuntje dat ik heb is dat de batterij sinds een maandje (iets langer) sneller leegraakt. Vooral wanneer je de 30% aantikt. Dan zie je ineen 20% staan en wordt het icoontje rood. En dan 7 minuten later is het ineens 5% en 2 munten daarna valt hij uit.

Dat soort ongein. Kan ik wel mee leven.

Bijdrager
    pruus

Ligt er aan welke iPhone je hebt. Vanaf de 5-serie zou ik het zeker doen. Omdat er extra beveiligingen in op genomen zijn. Dus als het kan, DOEN. Ik merk op de 5s iets meer verbruik. Maar 1x per dag laden en gaan met die banaan.

Bijdrager
    SvS

Ja hoor, prima. Gewoon doen.
    iMessages alleen al met leuke stickers en ballonnen (mits je ook iphone gebruikers hebt in je kringen)
    notificaties, notities, oid. Werkt toch fijner en is verder doorontwikkeld dan 10.1.

Bijdrager
    steveb

Zijn eropin nuttige updates?
    Geen emoticons of special effectief

Geblokkeerd
    Anoniem
    steveb op 19 december 2016

Zijn eropin nuttige updates?
    Geen emoticons of special effectief

??? ? Wat voor jou nuttig is kan niemand weten natuurlijk… ??Ik raad je aan even op de site van  te ? en dit forum door???. Dan vindt je alles wat je wil weten. ?

Bijdrager
    SunKeeper

:lol: Je kunt ook nog met Google zoeken.

Bijdrager
    steveb

@sunkeeper
    Ik vertrouw meer op dit forum dan op de Google resultaten

Bijdrager
    Shmoo

En terecht natuurlijk.

Moderator
    Mac Daddy

Ja maar steveb vraagt als laatste om features. De verbeteringen en eventuele features van de laatste iOS update, of iOS 10 zijn gewoon online te vinden. De ervaringen zijn inderdaad hier goed na te vragen.

Wat betreft iOS 10 t.o.v. 9. Op mijn iPhone 7 draait het als een zonnetje. Prima iOS. De muziek app is wederom verandert en dat was weer wennen helaas. Het went uiteraard, maar het is een beetje vervelend dat je iedere keer opnieuw moet zoeken.

Op de iPad 4 draait het ook, maar een stuk minder vlot. Het nieuwe unlocken is irritant op een iOS apparaat dat geen Touch ID heeft. Het ‘slide to unlock’ is veel intuitiever op zo’n apparaat. Ergens heb ik het idee dat Apple dit soort dingen tegenwoordig expres doet, zodat je eerder het idee hebt dat je een nieuwe iPad met Touch ID nodig hebt. In de tijd van Steve was ‘form follows function’ heilig en ik denk dat de niet Touch ID apparaten nog met ‘slide to unlock’ hadden gewerkt.

Bijdrager
    GoeieDag

Was Steve er nog maar…

(Pff, dat iemand dat anno bijna 2017 nog noemt!)

Bijdrager
    Shmoo

Steve is er toch nog. Hij reageerde 2 uur geleden nog.

Bijdrager
    SvS

Het nieuwe unlocken is irritant op een iOS apparaat dat geen Touch ID heeft. Het ‘slide to unlock’ is veel intuitiever op zo’n apparaat. Ergens heb ik het idee dat Apple dit soort dingen tegenwoordig expres doet, zodat je eerder het idee hebt dat je een nieuwe iPad met Touch ID nodig hebt. In de tijd van Steve was ‘form follows function’ heilig en ik denk dat de niet Touch ID apparaten nog met ‘slide to unlock’ hadden gewerkt.

.
    HELEMAAL EENS! En dat is ook echt enige bron van ergenis bij onze iPads die verder uitstekend werken!
    Laat mensen anders kiezen wat ze willen. Ik wil slide to unlock terug àls ik dat wil!

Steve is er toch nog. Hij reageerde 2 uur geleden nog.

.
    ? +1!

Bijdrager
    SunKeeper

Je kiest er zelf voor om gelijk op de upgrade-knop te rammen. Dat is niet verplicht, je kunt ook eerste de ervaringen peilen en dan beslissen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.