25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    yasser

Wat zie jij in de uitnodiging?

Wat zien jullie in de uitnodiging ? ik zie een dubbele camera , OLED en dark mode;) o en hopelijk een space black iPhone

Bijdrager
    Wiki Post
    Geblokkeerd
    Anoniem

De bovenkant van een Apple logo.

Inactief
    Anoniem

Ik zie een MacBook Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPhone die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een Apple Watch die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iMac die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie flauwekulletjes toegevoegd aan iOS/OSX. Ik ervaar nu al het tenenkrommende gevoel dat daar mee gepaard gaat. Ik hoor een batterij superlatieven die gelijk is aan die van de vorige Keynote. Ik zie teleurstellende nabeschouwingen. Ik zie dalende koersen.

Bijdrager
    GoeieDag

En ik zie dat de zon morgen ook weer zinloos op gaat. Proost!

Geblokkeerd
    Anoniem
    THX-1138 op 29 augustus 2016

Ik zie een MacBook Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPhone die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een Apple Watch die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iMac die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie flauwekulletjes toegevoegd aan iOS/OSX. Ik ervaar nu al het tenenkrommende gevoel dat daar mee gepaard gaat. Ik hoor een batterij superlatieven die gelijk is aan die van de vorige Keynote. Ik zie teleurstellende nabeschouwingen. Ik zie dalende koersen.

Apple huidige productlijn valt net zoveel in herhaling als jij ja.

Inactief
    Anoniem

Wellicht een nieuw product of dienst; alles overlapt elkaar maar 1 is denk bewust buiten het Apple logo geplaatst.

Inactief
    Anoniem
    yasser op 29 augustus 2016

ik zie OLED…

Samsung begint pas volgend jaar aan Apple te leveren, dus een iPhone met een oled scherm kun je dit jaar op je buik schrijven.

Bijdrager
    yasser

Ja maar toch het is maar Wishful thinking he

Bijdrager
    Shmoo

Apple gaat denk ik van die gekleurde plastic platte fiches maken die mijn oma altijd gebruikte tijdens Bingo.

Bijdrager
    Koning Frank

Kleurige stipjes en wat tekst. Hoezo?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Oh, de iRorschachtest! You’re interpreting it wrong!

Bijdrager
    jebman

Ik zie een 7

Inactief
    Anoniem

Apple gaat volledig inzetten op de verbeterde camera van de iPhone. Vandaar de bokeh.

Bijdrager
    pruus

Ze gaan met Zwarovski in zee! Oh nee…..toch.

Inactief
    Anoniem

I see dead people

Sleutelbeheerder
    Night

Een winkelstraat in de avond, gefotografeerd met waterdruppels op de lens?

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik zie een grote verse drol waar de damp nog van af komt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zie een iPhone 7 (7 september) die de interface krijgt van de Apple Watch (de gekleurde balletjes), en een draaiknop aan de zijkant om die interface te bedienen.

Verder wordt deze interface ook in Mac OS 11 doorgevoerd, wordt de Mighty Mouse weer van stal gehaald, maar krijgt deze in plaats van een balletje uiteraard ook een draaiknopje aan de zijkant.

Dat dus…

Bijdrager
    Domtoren

Een naakte vrouw natuurlijk. Duh.

Bijdrager
    nicj56

Iemand die bezopen een foto heeft gemaakt.

Inactief
    Anoniem
    THX-1138 op 29 augustus 2016

O ja… en ik zie 13 miljard boete.:D

Bijdrager
    Silas

iGlasses?

Bijdrager
    madcat

Dat Apple geen focus meer heeft?

Bijdrager
    ernst.

Ik zie in de uitnodiging dat ik zo meteen lekker ergens buiten de deur ga eten en vanavond laat wel zie wat er nu weer is gepresenteerd.
    Ik heb nl. nog een leven naast dit alles en Cupertino beheerst niet mijn leven.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.