11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Reinosje

Wat voor mixer?

Dag allen,

Ik heb onlangs een Behringer Micromixer aangeschaft, om het geluid vav m’n Mac als m’n Xbox tegelijk af te spelen. Dat werkt, er zit alleen een nadeeltje aan; Het is MONO. Oftewel, ik hoor alles maar door 1 box. En ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. Na wat googlin’ kwam ik echter alleen Stereomixers tegen die met twee kabeltjes werken, en ik heb echter voor zowel input als output 1 Jack.

Huidige setup:

Mac -> mini-jack male/male kabel -> Mini-jack/Jack verloopje -> Behringer Mixer -> Mini-jack/Jack verloopje -> minijack subwoofer

Geldt ook voor de xdoos!

Kortom, ik zoek zoiets als die Behringer mixer, maar dan eentje die het gewoon op stereo houdt. Iemand die hier verstand van heeft?

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Reinosje

Bij Bax kom ik niet echt verder. Ik ben niet zo’n audio-techneut, en die beschrijvingen maken me nerveus. Al die kleinere mixertjes zijn mono, en dat heb ik nou net niet nodig.

Bijdrager
    stavos

@LucasJV is de man die je hiervoor moet hebben.:)

Bijdrager
    BasiX
    Bijdrager
    fatboysmart

Bijdrager
    Leander

Topicstarter vroeg toch naar een stereomixer?

Bijdrager
    Mendoza

Je kan beter op zoek naar een mengpaneel:
    Mengpaneel

Bijdrager
    Reinosje

Ik kreeg van iemand het advies om er zo eentje aan te schaffen: Behringer Studio PA Mixer

Maar hoe moet ik die dan in godsnaam aansluiten? Ik heb hier alleen maar mini-jacks liggen en van die verloopjes naar jack.

Bijdrager
    Koezel

Wat voor luidspreker aansluitingen heb je? Als ik dat weet kan ik je een oplossing geven.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.