29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    CalmCruiser

Wat voor kleur wordt nieuwe MacBook

Volgens mij verdwijnt de witte en komt er een grijze voor in de plaats, net als de nieuw iPod Classic. Als ik het goed heb is de wiite MacBook nu het laatste ‘witte’ product in de store.

Bijdrager
    rolph

Zou best eens kunnen ja.

Bijdrager
    Maced.2

ik hoop wit:) vind dat echt de mooiste lijn van apple,s producten.

de nieuwe lijn vind ik helemaal niks..saaie kleuren en het heeft niks, maar dat is mijn mening:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik denk dat we nog een poosje geduld moeten hebben… dit model is
    nog best nieuw namelijk:)

Bijdrager
    RickDeRaaf

Als ik het goed heb is de wiite MacBook nu het laatste ‘witte’ product in de store

Mac mini is ook wit :wink: ……..en de Apple TV.

Bijdrager
    KarelWillem

Laat hem lekker wit zeg.

Ik vind hem echt oneindig veel mooier dan de MacBook Pro.

Die ziet er uiterst cheap uit naar mijn idee. Vooral opengeklapt dan door dat toetsenbordje.

De MacBook is gewoon een uiterst strak vormgegeven laptop, die zijn gelijke niet kent.

Bijdrager
    aerosoul

Ben het zeker niet eens met KarelWillem, maarjah smaken verschillen :wink:

Verder denk ik dat hij net als de nieuwe iMac zal worden qua kleurstelling, net als de MBp op de Mac Pro lijkt qua kleur.. Denk niet dat de hele iPod er erg veel mee te maken heeft.

En ehmm.. Mac mini wit?.. ik weet niet welke jij ben tegen gekomen? Maar volgens mij zijn ze nog altijd niet wit (op het bovenkantje na dan).

Bijdrager
    deSpaanseRente

Feit is, dat het wit er wel degelijk bewust aan het uitgaan is, uit al hun producten, en dat de MacBook de enige is die nog wit is.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Een aluminium MacBook???

YES PLEASE!

Bijdrager
    Switch

De adapter en Apple Remote bij de zwarte MacBooks & MB Pro zijn anders nog aardig wit :wink:

Ik vind het wit juist “uniek Apple”. Ik zou het jammer vinden als het langzaamaan zou verdwijnen.

Bijdrager
    Nexoez

Ik hoop op wit… =D

Net n MacBook gekocht… Hopelijk wachten ze nog een beetje met upgraden =p

Bijdrager
    Barney1985

Geef mij maar Titanium, zoals in de iBooks.

Bijdrager
    superluuk

ZWART

Bijdrager
    Slager Korrel

Apple had zo’n heerlijk duidelijke line-up.
    Wit (en later zwart) voor de consumentenlijn: iPod, iMac, iBook.
    Aluminium voor de professionals: PowerMac, PowerBook.

Ik vind het nu een beetje een zootje worden, ingezet door de iPhone en de naamsverandering van de laptops.
    Die iMac ineens in zwart plastic met aluminium gecombineerd… ik vind het net een Akai TV. Hoe gaat Jonathan Ive weer lijn in de Apple-huisstijl krijgen?

Misschien door de MacBooks en iMacs in dezelfde kleuren leverbaar te maken als de iPod nano? Kleurtjes voor de instapmodellen, en zwart en alluminium voor de topmodellen?(Dan wel graag het chromen randje van de iPhone in aluminium ook.)
    Of ben ik de enige die terug naar een helder overzicht verlangt?

En wat gaan ze met al die witte accesoires doen??

Bijdrager
    Obi

Forum moderators:

Dit topic hoort toch in de hardcore roddels?
    Dit is toch nog niet-bestaande Hardware?

Misschien is dit zeikmode van ondergetekende, maar dit gaat niet helpen in het strak houden van het forum.

2 cts

obi

Bijdrager
    Cloudsurfer

We zitten nu weer gewoon in een algemene shift in design. Vergeet niet dat voor het wit alles in vrolijke kleurtjes kwam. Ik vind om eerlijk te zijn het metaal er een stuk professioneler uit zien dan het witte plastic. Misschien trekt dit professionelere en serieuzere design ook meer bedrijven aan.

Als de MacBook van kleur verandert zal het wel een beetje in de trent zijn van de iMac. Zwart met aluminium.

Bijdrager
    mac lover

asjeblieft apple, laat het wit…. veel mooier dan die grijze dingen, apple moet opvallen tussen de grijze, grouwe en zwarte laptops, het moet uitstralen van kijk ik zit hier op deze tafel met een blij baasje erachter, en wit is de beste computerkleur die dat uitstraalt

Bijdrager
    stel maar

ik vind wit ook echt bij Apple horen.
    als je iets wits zie is het bijna wel iets van Apple zoals iPod, iBook, iMac (oudere modellen)
    ik vind het eigenlijk wel jammer dat het steeds minder word.

Bijdrager
    leovanh

wat mij betreft mag het nog even wit blijven. het is een design classic.
    @ cloudsurfer: veel architectenbureaus en andere uiterst professionele organisaties gebruiken de witte Mac’s of soms alleen de beeldschermen vanwege het design.

Onlangs is de nieuwe openbare bibliotheek van Amsterdam geopend en ook uitgerust met tientallen witte iMac’s

Dus lijkt me toch wel een professionele uitstraling te hebben.

Bijdrager
    demandiebakt

dat ding is nog behoorlijk nieuw hoor, er hoeft echt nog geen nieuwe te komen vind ik.
    ik weet dat we in een consumptiemaatschapij leven maar ieder half jaar een nieuw product vind ik wel overdreven, gewoon af en toe een hardware update is veel slimmer want dan blijft de prijs ook een beetje redenlijk, ze zitten daar op r&d al behoorlijk te zweten denk ik want ze moeten bijna sneller dan de mode nieuwe spullen verzinnen..

theo maassen zei het al, onze beste bezigheid : Spullen Kopen!?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”demandiebakt”

theo maassen zei het al, onze beste bezigheid : Spullen Kopen!?

Off-topic: Misschien zijn PC-gebruikers in die context wel minder materialistisch (lees:gehecht aan het uiterlijk)?

On-topic: is het niet heel on-Apple om design te veranderen zonder met een totaal nieuwe machine te komen? Kan mijn verbeelding zijn…

Wel de indruk dat Apple steeds sneller met nieuwe producten komt. Het lijkt wel of ze de markt volledig willen uitzuigen, met om de paar maanden een nieuw model iPod/ computer… Bijna misselijkmakend soms hoor, heb de indruk dat kwantiteit prevaleert boven kwaliteit.

Bijdrager
    demandiebakt

mee eens, het gaat echt in een ontzettend hoog tempo, en ik heb een beetje het idee dat het begonnen is met de korte levensduur van b.v. de ipod photo, die hadden ze ook volgens mij beter achterwege kunnen laten..
    die macbook kan toch ook nog wel even mee zoals hij nu is.. echter als er een nieuwe komt verwacht ik ook een geheel nieuw design, maar dat hoopte ik ook met de nieuwe imac en was helaas ook niet zo…

Bijdrager
    Steff

Leuk om over te speculeren.

Ik kan mij nog wel een paar vrouwen/dames/meisjes herinneren die graag de good old colorfully iMac terugwillen. Puur omdat hij kleurtjes had, het maakt niet uit dat hij dit niet heeft en dat weer iets anders ontbreekt. Nee hij heeft kleurtjes dus is het lief/schattig/prachtig/leuk/lekker en alles wat zulke types het noemen.

Neem daarbij dat Apple met de iPod nano terug is naar het oude iPod mini model + kleurtjes. Daar kan je uit ophalen dat ze zoiets terug gooien naar de MacBook/MacMini. Een puur voor thuisgebruik computer die helemaal opgefrist word.

Dan zeg ik: Apple neemt de oude kleuren terug. Ditmaal in een matte variant en zo veel mogelijk krasvrij uiteraard. Maar of ze het ooit zullen doen? We zullen het zien.

Bijdrager
    .Arne

Die witte MacBooks zijn mijn inziens prachtig. Ze vallen op, ze zijn uniek en bovendien ook nog een steviger dan de aluminium MBP’s. :innocent: Ik moet zelf toegeven dat ik de nieuwe iMacs prachtig vond, maar als ik moet kiezen zuiver voor in een interieur, dan zou ik zeker voor de vorige generatie gaan. Die mooie witte iMac, MM en het stralend witte toetsenbord. Dat was nu eenmaal zò Apple. :|

Bijdrager
    Cerandox

Ik denk dat hij silver met zwart gaat worden ala Imac:) En dan een zwart logo en silvere finish, en de zwarte andersom.

Bijdrager
    .Arne
    ”Cerandox”

Ik denk dat hij silver met zwart gaat worden ala Imac:) En dan een zwart logo en silvere finish, en de zwarte andersom.

Dat bedoel ik nu. Stel je dat design eens voor… leuk, maar volgens mij niet echt functioneel (lees: passend) in een modern interieur. In ieder geval minder mooi dan zo’n egaal, hagelwit apparaat.

Bijdrager
    Cerandox

Tja tis wat drukker, maar denk dat het nog steeds wel gewoon stylevol gaat worden hoor. Het zal niet in eens een DELL uiterlijk zijn:P

En ik wil dat er ook een 15″ macbook komt, 13″ is wel lekker compact maar ik wil hem gebruiken voor webdesign op school en dan is een groter scherm ff iets fijner.En de Pro vind ik gewoon te duur eigenlijk.

Maar ja moet het nu nog doen zonder laptop en mijn windows xp pctje :S

Moderator
    unSOUND

Transparant.

Bijdrager
    Pieterr

Ze schijnen PAARS te worden…

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.