7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vllieland

Wat voor ervaring heb jij met Spotify ?

Ik vraag me af wat mensen van Spotify vinden .

Ik ben zelf een groot muziek fan en ik kom er de laatste tijd steeds vaker achter dat er heel veel muziek niet te vinden is op Spotify .
    Ook heb ik het gevoel dat door Spotify mijn accuduur aanzienlijk korter is , ook wordt tijdens het gebruik van Spotify mijn Iphone 4s trager .

Het is een geweldig muziek programma maar toch heb ik het gevoel dat het nog niet helemaal ontwikkelt is .

Bijdrager
    Niels

Al deze ‘bevindingen’ zijn niet meer dan logisch:
    – Niet alle muziek staat in Spotify, dit is afhankelijk van auteursrechten en afspraken met platenmaatschappijen
    – Spotify is een streamingdienst, dit vergt veel downloadverkeer en dus wordt de accuduur inderdaad verkort. Dit kun je deels voorkomen door je favorieten te downloaden (in te schakelen via de instellingen)
    – Spotify verbruikt net als iedere andere app geheugen en CPU, ik heb nog geen echte vertraging van mijn toestel ondervonden tijdens het gebruik (browsen werd wel iets trager). Misschien heb je naast Spotify nog veel andere apps open staan.

Bijdrager
    brinkey

Ik heb het een tijdje geprobeerd met een proefabbo. Dus de volledige functies. Ben er mee gestopt:

1. Onderweg met 3g ben je zo door je datalimiet heen
    2. Pink Floyd en andere bekende bands zoals de Beatles zijn niet te vinden.

Neemt niet weg dat ik het idee wel aardig vind, maar voor mij niet aantrekkelijk genoeg.

Bijdrager
    Soulshaker

Ik heb hier zonet deezer aangeschaft , zowat de spotify concurent.

Hier vind ik pink floyd wél .
    Daarbij kan je ook beter gebruik maken om muziek te cachen via wifi, dan zit je niet meteen aan je datalimiet .

Maar duidelijk wel minder muziek als itunes.
    Gelukkig kan je ook je eigen muziek in je playlisten toevoegen.

Bijdrager
    LucM

Ben nu denk ik half jaartje Premium abonnee, in 1 woord: geniaal. Ik hoef niks meer anders. Ik synchroniseer met de desktop Spotify app nummers uit mijn iTunes bibliotheek samen met nummers die ik niet heb via Spotify op mijn iPhone. Uiteindelijk dus alle muziek wat ik luister, goedkoop, legaal en makkelijk op mijn telefoon. Ik kan het in ieder geval aanraden.

Voor muziek onderweg die ik niet heb gesynchroniseerd vind ik het dataverbruik meevallen. Maar daar let ik vrijwel nooit op.

Bijdrager
    Aesop

Ik vind het ook een super programma! Ik download thuis ook gewoon de lijsten die ik onderweg wil beluisteren. Geen problemen met accu, data of snelheid van men iphone.

Bijdrager
    Shmoo

Sjaakies hoe krijg ik deze balk weg?

Ik heb het promofilmpje zeker 3 keer gezien maar deze balk blijft sticky in beeld. Ik kan er alleen maar op tikken en dan komt tie weer omhoog.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.