23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    bartvd

Wat volg jij op Twitter?

Hallo,
    Ik ben nieuw in de twitter wereld. Zie t nut er niet zo van in om te lezen dat iemand nu in de tuin zit ofzo.
    Maar twitter is natuurlijk meer dan dat. Ook nieuwssite en andere sites kan je volgen , dat lijkt me eigenlijk heel handig.

Dus mijn vraag is.. Wat volgen jullie?

Bijdrager
    Hasoweh

Nieuws en vrienden

Bijdrager
    iwarring

heel veel golf spelers
    politici
    vrienden
    3fm dj’s
    en nog meer

Bijdrager
    eroplos

@onemorething natuurlijk!!
    en wat vrienden en andere sites..

Bijdrager
    Afroman

Artiesten, muziek, goede vrienden en belangrijke OMT’ers.

Bijdrager
    iPrincess
    Bijdrager
    NTG
    Bijdrager
    064harry

Afroman. Maar die heeft mij geblockt!

Bijdrager
    TakkU

Ik volg eigenlijk alleen maar Hardstyle DJ’s, labels en organisaties..:P Altijd handig om achter de laatste nieuwtjes te komen!

Bijdrager
    Afroman
    064harry op 04 september 2010

Afroman. Maar die heeft mij geblockt!

Noch op iChat, noch op Twitter ben je niet boeiend. Enkel gesprekken starten om support-doeleinden ben ik niet van gediend.

Moderator
    Poezenbeest

Naast een bescheiden bulk mensen, volg ik momenteel #dedeur, #formatie en #trein. Staan vaak grappige dingen tussen en mensen die steeds op die kanalen (ja, ik ben nog van de IRC-tijd) leuke tweets hebben, die ga ik ook volgen… Zo kom je op een erg leuke timeline.

Voor de rest staat het geloof ik in mijn profiel op twitter (@hetpeozenbeest)

Bijdrager
    Yggdrasil
    Afroman op 05 september 2010

Noch op iChat, noch op Twitter ben je niet boeiend. Enkel gesprekken starten om support-doeleinden ben ik niet van gediend.

Taaltip: Je maakt gebruik van een litotes (dubbele ontkenning). Noch is al negatief, dus de ‘niet’ is eigenlijk overbodig. Noch op iChat, noch op Twitter ben je boeiend. Niet om te vitten hoor, gewoon een afwijking door mijn schoolrichting..:nerd:

Bijdrager
    Stirf

Je doet me denken aan de aanhangers van Jehova. :sarcastic:

Bijdrager
    Yggdrasil
    Stirf op 05 september 2010

Je doet me denken aan de aanhangers van Jehova. :sarcastic:

Wat heeft geloof hier nou weer mee te maken? :crazy: In Latijn zien we dat gewoon in de les en daar ik een taalrichting doe, vallen dergelijke ‘fouten’ gewoon meer op..

Bijdrager
    Stirf

Ik bedoel niet het geloof op zich, maar de manier waarop het wordt gebracht. Ik houd er niet van dat men mij iets gaat opdringen. Ik ben namelijk oud en wijs genoeg om zelf keuzes te maken.
    Je opmerking kwam namelijk enigszins “dwingend” over. No offence overigens.

Bijdrager
    Yggdrasil

Sinds wanneer is een ‘tip’ dwingend? Ach, doesn’t matter..:smile:

Bijdrager
    Stirf

Het kwam niet over als een tip:razz:

Bijdrager
    PvdO

Ik volg een hele zwik politici, ook wat OMT’ers en wat mensen van school. Account staat in mijn profiel maar kan je zo ook al wel raden gok ik zo.

Bijdrager
    inawt

Een paar bekenden. Een klein aantal politici en wat OMT’ers.
    Ik probeer niet te veel mensen te volgen, omdat ik vaak geen tijd heb om het te lezen.

Bijdrager
    Afroman

Tijd = prioriteit.

Bijdrager
    rdesign

Wat, voornamelijk rechtse, mensen uit de politiek. Verder vrienden. En mn held Peter Griffin van Family Guy.

Moderator
    Mac Daddy

Je moet gewoon ergens beginnen met Twitter. Ik ben gewoon met vrienden begonnen. En tja. De ene post alleen maar onzin als: Ik eet nu dit, of ik doe nu dat. Maar anderen hebben wel weer wat te melden. In de loop der tijd ontdek je wel interessantere dingen. Ik heb een aantal ontwerpers die af en toe leuke dingen tweeten.
    Nog wat BN-ers: Paul de Leeuw, Gerard Ekdom, Nico Dijkshoorn, Nozzman. Voor wat muziek nieuws heb ik Radio 6. En ook nog wat politici. Een aantal leuke/inspirerende tumblr blogs.

Maar Twitter is zo’n ding waar je mee begint om te kijken wat het is. En voor je het weet, volg je een aantal leuke dingen en tweet je zelf er ook vrolijk op los. Gewoon aan beginnen en dan ontdek je het wel.

Inactief
    Anoniem

Die volg ik:)

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.