23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    bartvd

Wat volg jij op Twitter?

Hallo,
    Ik ben nieuw in de twitter wereld. Zie t nut er niet zo van in om te lezen dat iemand nu in de tuin zit ofzo.
    Maar twitter is natuurlijk meer dan dat. Ook nieuwssite en andere sites kan je volgen , dat lijkt me eigenlijk heel handig.

Dus mijn vraag is.. Wat volgen jullie?

Bijdrager
    Hasoweh

Nieuws en vrienden

Bijdrager
    iwarring

heel veel golf spelers
    politici
    vrienden
    3fm dj’s
    en nog meer

Bijdrager
    eroplos

@onemorething natuurlijk!!
    en wat vrienden en andere sites..

Bijdrager
    Afroman

Artiesten, muziek, goede vrienden en belangrijke OMT’ers.

Bijdrager
    iPrincess
    Bijdrager
    NTG
    Bijdrager
    064harry

Afroman. Maar die heeft mij geblockt!

Bijdrager
    TakkU

Ik volg eigenlijk alleen maar Hardstyle DJ’s, labels en organisaties..:P Altijd handig om achter de laatste nieuwtjes te komen!

Bijdrager
    Afroman
    064harry op 04 september 2010

Afroman. Maar die heeft mij geblockt!

Noch op iChat, noch op Twitter ben je niet boeiend. Enkel gesprekken starten om support-doeleinden ben ik niet van gediend.

Moderator
    Poezenbeest

Naast een bescheiden bulk mensen, volg ik momenteel #dedeur, #formatie en #trein. Staan vaak grappige dingen tussen en mensen die steeds op die kanalen (ja, ik ben nog van de IRC-tijd) leuke tweets hebben, die ga ik ook volgen… Zo kom je op een erg leuke timeline.

Voor de rest staat het geloof ik in mijn profiel op twitter (@hetpeozenbeest)

Bijdrager
    Yggdrasil
    Afroman op 05 september 2010

Noch op iChat, noch op Twitter ben je niet boeiend. Enkel gesprekken starten om support-doeleinden ben ik niet van gediend.