22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    iamarjen

Wat vinden wij van de nieuwe ipad air???

Ik overweeg deze nieuwe ipad air aan te schaffen. (ik had namelijk nog een oude ipad).

Ik vind deze wel wel super uitzien, wat vinden jullie?

Bijdrager
    GillesVdG

Ik vind hem knap en snel, maar jammer dat er geen Touch ID bij zit!

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, mooi. Dus… kopen.:)

Bijdrager
    Maverick9898

Tsja, het is geen verrassing natuurlijk;). Hij is dunner, lichter en hij heeft een betere processor;)! Wat vinden we ervan? Same old, same old:P.

Bijdrager
    Hydræ

*breekt spaarvarkentje open*

Bijdrager
    bartvdv

Mooi stukje marketing. Apple heeft ons weer goed bij ons pietje. Alweer een teleurstelling rijker.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb geen iPad, wil er ook geen en mijn pietje krijgen ze maar niet te pakken want mijn iPhone is al vrij oud (3G).

Bijdrager
    tomc

Die nieuwe naam is weer een mooi marketing trucje met gewoon de naam ipad had er wellicht ook wel een A7 chip ingezeten en had hij ook wel dunner en lichter geweest. Maar voor de rest een mooi product.

Bijdrager
    iMad
    hendrik op 22 oktober 2013

Ik heb geen iPad, wil er ook geen en mijn pietje krijgen ze maar niet te pakken want mijn iPhone is al vrij oud (3G).

Sh*t ik wou je net een nieuwe iPad en iPhone sturen Hendrik.

Bijdrager
    Shmoo

Niets nieuws een gewone goede upgrade alleen ben ik bang dan mensen bij het vasthouden in portrait-mode met hun dikke vingers heel snel op het beeld zitten omdat het frame zo dun is geworden.

In de video’s die ze toonde zag je ook over het algemeen mensen die hem in landscape vasthielden en daar waar in portrait-mode zag je alleen aan achteraanzicht of hebben ze hem heel verkrampt vast.
    Beetje als die freak in de Ziggo reclame die rent met een tablet tussen zijn vuisten.

Bijdrager
    BoniMacX

ik had gehoopt dat hij plooibaar was. :nerd:

Bijdrager
    MacAanZee

Ik vind hem er geweldig uitzien. Ik heb zelf vorig jaar de iPad Mini aangeschaft, omdat ik de oude iPad te groot en te zwaar vond. Deze is een stuk compacter en lichter en enorm veel sneller. Het enige dat ik niet begrijp is waarom er nog steeds een 5Mp camera in zit. Dat vind ik echt erg weinig.
    Nou is een iPad niet direct een apparaat om foto’s mee te maken of video, maar er wordt wél duidelijk reclame mee gemaakt en het moet wel kunnen. Jammer dat de camera niet een flink hoger anaal Megapixels heeft. Ik zou zeker 12Mp verwachten.
    Verder alles prima!! Geweldig apparaat en goed in prijs. Dat geldt zéker ook voor de iPad Mini, die met retina screen en veel snellere processor maar 5 of 6 tientjes duurder is dan de oude. En slimme zet van Apple om de bestaande iPad Mini in de lijn te houden en flink in prijs te verlagen als instapmodel.
    Nu is er in prijs erg weinig verschil met Android en Windows tablets, maar in kwaliteit een groot verschil.

Bijdrager
    Nic

Walgelijke naam, maar een mooi apparaat.:)

Bijdrager
    guus

gaat er komen, gaaf ding.

Bijdrager
    Trat

Afweging voor aanschaf tussen dus nieuwe grote iPad of een de nieuwe iPad mini is lastiger geworden voor mij. Goed gedaan van Apple…

Bijdrager
    Daantsjie

De nieuwe iPad komt ook naar mij toe

Bijdrager
    TKroon

@Shmoo, de iPad negeert aanrakingen in de buurt van de rand, als deze niet relevant zijn voor de betreffende applicatie. Je kunt hem dus gerust vasthouden in portraitmode:)

Bijdrager
    jeroentje

vandaag eventjes in m’n hand gehad.. had grote voorkeur voor de nieuwe mini, maar ga nu wel twijfelen

Bijdrager
    Bommeltje

Gisteren voor niets voor de deur van Dixons gelegen.
    Enkel de 16 en een paar 32 giegversies waren voorradig.
    De 128 gieg kon ik dus vergeten.
    Nu maar bestellen dan:)

Bijdrager
    venco58

Het gewichtsverlies en de nieuwe ronding doen de iPad erg goed.
    Houd veel lekkerder vast dan eerder ipad.
    Verschil tussen mijn ipad 2 en deze is aanzienlijk.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Hydræ

Hij is lekker licht en snel. Voelt net als een grote iPad mini, zo licht is ie. Al voelt het scherm wel wat plastic tijdens het typen. Upgraden vanaf een iPad 1 of 2 is zeker aan te raden.

Bijdrager
    Bommeltje

Besteld bij Apple Store en hij zou vandaag pas binnen komen.
    Gisteren echter al bezorgd (op mijn werk) en vannacht maar weing geslapen.
    Dat krijg je met die nerds:)

Mijn iPad 1 stond ragvol (11 schermen) met applicaties en het is heerlijk om de nieuwe fris in te kunnen richten met enkel die apps die er voor mij toe doen.
    Verschil met iPad 1 is uiteraard aanzienlijk. Een stuk lichter, maar dat heb ik eigenlijk nooit als bezwaarlijk ervaren.
    De Air houdt inderdaad lekker vast in landscape en in portrait is nog even wennen.
    De oude hield ik standaard altijd in portrait, maar sinds de keyboard cases is de standaard meer en meer landscape geworden.
    Daar zal Apple nu op hebben ingespeeld.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.