12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

Wat vinden jullie hiervan feedback plz

wat vinden jullie hiervan

Militant Union By AMP

voor een low budget clip

misschien is het druk voor sommige mensen maar dat waren de eisen :evil:

Bijdrager
    bobdebouwer

The requested URL /page6/page3/files/page3_2.mp4/ was not found on this server.

:(

Bijdrager
    Jpunt

ziet er cool uit hoor! Alleen stoor ik me er nogal aan dat het zoveel voorkomt dat de hoofde van die gasten net achter de bovenste zwarte balk vallen. En halverwege had ik het wel weer een beetje gehad, aangezien er niet heel veel afwisseling in zit. Het begin vind ik het vetst!

Oja, de laastste / in je url werkt hij wel;)

Bijdrager
    cocoia
    ”JaZ86″

ziet er cool uit hoor! Alleen stoor ik me er nogal aan dat het zoveel voorkomt dat de hoofde van die gasten net achter de bovenste zwarte balk vallen. En halverwege had ik het wel weer een beetje gehad, aangezien er niet heel veel afwisseling in zit. Het begin vind ik het vetst!

Oja, de laastste / in je url werkt hij wel;)

Ja, dat had ik ook. Het afsnijden is soms wat verkeerd getimed en het zwart-wit-jump-cut idee wordt halverwege een beetje eentonig. Maar voor de rest, zeker voor een low-budget, erg indrukwekkend :).

Bijdrager
    bd

jah dit is nog een preview voor de final ik ga idd de koppen meer centraliseren ik irriteerd me er ook aan,
    kwa afwisseling lijkt misschien eentonig omdat het met de muziek ritme gaat en die komt steeds terug soms zelfs op de flow, maar dat zie je niet na de eerste keer jammergenoeg, mensen die naaar dit soort muziek luisteren meestal wel maarjah dat is offtopic

morgen post ik de final cut ervan

Bijdrager
    Maced.2

niet mijn muziek …maar moet zeggen ziet er goed uit

keep up the good work :D

Bijdrager
    SeaTrue

ik vind het leuk gedaan, alleen de schokkende balken storen me enigzinds. En op den duur begint het een beetje eentonig te worden. Misschien wat meer ‘doe’ beelden (zoals met die hond in het begin) en niet telkens een gast in beeld die aan het ‘babbelen’ is op muziek :innocent:

Bijdrager
    Byron

Het enige wat ik mis is afwisseling, dat zit al niet veel in het nummer, dus dat zou de clip wel wat funkieer maken, het ozu leuk zijna ls er iets spannends gebeurde, en dan bijvoorbeeld niet helemaal in zwart/wit maar met een beetje kleur.. Ze staan allemaal wel heel stoer te doen dat ze een militant union zijn, maar daar zie ik niets van terug in de clip :lol:

Bijdrager
    kempovic

In de eerste plaats: complimenten. Denk dat je voor de doelgroep een goede sfeer neerzet, mooi contrast in het beeld, vind het juist niet te druk zoals je zelf zegt.

De eentonigheid vind ik ook. Het is ook de muziek die eentonig is, daar heb ik het na een minuutje mee gehad, en dus ook met de clip. Ik denk dat de mensen die het nummer de hele tijd vet vinden, hetzelfde van de clip vinden.

Bijdrager
    bd

klopt jah ik ga idd wat meer afwisselende beeld inzetten die niks met de tekst te maken hebben
    beetje variatie, heb nog heel wat honden opname, en een boze politieman (maar daar wordt ik voor aangeklaagd ben ik bang voor) maarjah

Bijdrager
    macmike

Als basis ziet de clip er goed uit. Echter ik zou kiezen voor een andere timing waardoor de clip minder eentonig wordt. Dus bijvoorbeeld het clubje wat je op straat ziet langer laten staan of desnoods in een slomo gooien. Als je dit een keer of 4 doet dan worden de lassen wat minder voorspelbaar dus als geheel minder zaai. Tevens ben ik het er mee eens met de bovengenoemde opmerkingen. bovendien maar dat is meer opname technisch had ik wat meer voor afwisseling gekozen in shots: wat grotere totalen en doorsnijden naar vette closen, dan komt er veel meer dynamiek in het beeld. en die politieman… Ik zou die shots er gewoon in gooien ergens aan het slot. Het zou het mooiste moment van de clip kunnen vormen!

Bijdrager
    Gip

Erg mooi.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.