9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    eightmedia

Wat vinden jullie hiervan?

niet iets dat ik gemaakt heb uiteraard maar ik wou gewoon wel eens weten wat jullie hiervan denken omdat het “nogal speciaal is” :), ook om gewoon even te laten zien aan de mensen die hem niet kennen omdat het “concept” op zijn minst gezegd toch wel gedurfd is. De nieuwe website van de band soulwax, gemaakt door milkandcookies.be

ik denk dat ik al weet dat iedereen gaat zeggen dat het niet gebruiksvriendelijk is enzo en het niet echt aanvaardbaar is maar ik denk niet dat dat bij deze website de bedoeling is … eerder opvallen, laten zien da ze speciaal zijn en wat mij betreft zijn ze daar toch wel aardig in gelukt.

Nuja bekijk het zelf maar, wacht geduldig reacties af. Vraag me af of dit voor jullie moet kunnen?

hier gaat het om: http://www.soulwax.com/

Bijdrager
    computer space

Hoort eigenlijk in topic “inspirerende websites

Bijdrager
    HSL

als de vlakken met AJAX en een eigen scrollbar opgelost waren zou het een stuk mooier zijn denk ik:)

Bijdrager
    freshface

Gisteren ook een mail van milk and cookies gekregen;)
    Ik vindt hem wel ierts hebben typisch soulwax.
    Vindt hem beter als de vorige versie, dat was pas een rare navigatie.

Vindt het alleen spijtig dat als je in sommige vlakken scrolt je niks meer te zien krijgt.

Bijdrager
    ragoooon

Dat ze zich eens liever bezig houden met een nieuwe cd van 2 many dj’s, dan met hun wel is waar mooie website.

Bijdrager
    aerosoul

vind het andere werk van milkandcookies toch wel ’n stuk beter, het heeft wel iets zieks en daarom ook wel cool. Maar grafisch geil zie ik toch heel anders.

Navigatie is inderdaad kut en op een mac ziet het er misschien leuk uit maar, hier op deze pc met van die lelijke grijze scrollbalken en vieze buttons er allemaal in… ik word er niet vrolijk van, sorry.

Ik heb het idee dat het vernieuwd kan zijn, heel apart. En wel grafisch geil en goed navigeerbaar.

Ook een beetje jammer dat de website ook niet lekker W3C compatibel is en met frames is. Dit had ook met divjes bereikt kunnen worden en dan ’n stuk netter. En de website van milkandcookies zelf bevat ’n hele dikke Javascript error.

Bijdrager
    freshface
    ”ragoooon”

Dat ze zich eens liever bezig houden met een nieuwe cd van 2 many dj’s, dan met hun wel is waar mooie website.

Van as heard on radio soulwax dan?
    Daar zijn al 9 parts van.

Bijdrager
    ragoooon
    ”freshface”
    ”ragoooon”

Van as heard on radio soulwax dan?
    Daar zijn al 9 parts van.

11 zelfs waarvan 10 bootlegs, alleen de as heard on radio soulwax part 2 is van hun de andere zijn gemixt door fans (bootlegs), voor echte mixs van hun moet je de radio soulwax (1-30) of hang the/all dj(‘s) mixes van studio brussel zoeken maar die zijn al 5 jaar oud. Wordt dus echt tijd voor een nieuwe cd. De muziek van hun live dj-sets is ook helemaal vernieuwd en meer actueel dus moge ze ook wel nieuwe cd uitbrengen.

Bijdrager
    iCohn

echt drie keer niets.

Veels te druk, Allemaal bewegende dingen.
    Nee, niets voor mij:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.