12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Shoarmaboer

Welke provider?

Hallo iedereen.
    Ik heb net een belletje gepleegd naar tele2 , en heb de rest van mijn abonnement afgekocht.
    In December kan ik dus eindelijk een iphone 4 gaan halen:D

Alleen zit ik met een paar dingen in de knoop.
    Bijvoorbeeld het onbeperkt internet.
    Omdat ik 30 euro voor 2 jaar zelf moet betalen , wil ik maximaal 40 euro per maand besteden.
    Ik ben namelijk student, werkend bij de Albert Heijn + werk in pretparkbranche dus het moet wel een beetje erbij passen enzovoort.

Ik wil graag onbeperkt internet (3g) omdat ik ook vaak gebruik ga maken van dergelijke zoals skype en ebuddy.
    Thuis zal ik natuurlijk Wi-Fi gebruiken.

Wat ik ook graag zie is duidelijke opgave hoeveel je nog per maand te besteden hebt.
    Ik heb nu tele2, maar als ik daar mijn saldo (10tje per maand) wil opvragen geeft hij een foutmelding genaamd ”Nummer onbekend” en sluit het netwerk zich voor een kwartier af van de telefoon.

Of zou ik anders maar gewoon voor een ipod touch 4g gaan?
    Groetjes!

[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: topictitel aangepast

Bijdrager
    Pasav

Iphone 4 halen bij T-Mobile .. ? Of even kijken wat de andere aanbieders nu brengen voor abo’s.
    Voor 40 euro per maand moet je wel een eind komen.

Bijdrager
    koenvisser

@Pasav: Hij wilt onbeperkt internet, dus dat wordt sowieso t-mobile.
    En ja, je kan met de Belstatus app kijken hoeveel minuten en hoeveel smsjes je nog hebt.

Bijdrager
    KarelWillem

T-Mobile is je enige keus. Heel simpel.

Overigens naar mijn mening ook nog steeds de beste keus.

Bijdrager
    Huibregt
    KarelWillem op 02 november 2010

Overigens naar mijn mening ook nog steeds de beste keus.

Naar mijn mening bestaat er in het algemeen niet zoiets als T-mobile “de beste keus”. Omdat hierbij meerderel factoren in het spel zijn, bv. 3G dekking, dataverbruik, snelheid, belverbruik, etc. , kan per persoon de beste keus heel verschillend zijn.

Bijdrager
    KarelWillem

In dit geval wordt er gevraagd om onbeperkt Internet.

De enige keus is hiermee per definitie de beste keus: T-Mobile dus.

Niet één andere provider biedt ook maar iets in de buurt van onbeperkt Internet.

Bijdrager
    Shoarmaboer

Dankjullie voor jullie snelle reactie.
    Ja ik heb nu een Samsung Jet , maar het lijkt me wel leuk om is een iphone te hebben.
    Tmobile word het dus? Sja als die de enige is met onbeperkt internet.
    Dekking van tmobile is goed? Ik zit nu hevig te twijfelen tussen Hi en Tmobile , omdat ik bij hi ook gratis sms verdubbelaar krijg , wat ik trouwens ook nog wou.
    Als ik gewoon goed duidelijk overzicht krijg enzo

Bijdrager
    juliantomoriati

De dekking wordt naar mijn ervaring steeds beter. Niet overal maximaal, maar ik blijf wel bereikbaar. Zelfs in delen van Nederland die achter het behang liggen. Ik ben in ieder geval best tevreden over T Mobile. Onbeperkt internet is toch erg fijn op de iPhone, omdat je het erg veel gebruikt. Niets is zo vervelend om na te moeten denken of je nog wel genoeg MB over hebt, om nog even snel iets te kunnen downloaden.

Wat smsen betreft, je hebt een hoop apps die een soort chat/sms functie hebben (bijv. Whatsapp en Ping), maar mensen moeten dan wel een iPhone of Blackberry hebben en dezelfde app om op deze manier bereikbaar te zijn. Whatsapp werkt overigens niet op een iPod Touch. Deze apps werken via internet, dus onbeperkt internet is wel handig. Ik gebruik Whatsapp erg veel en het scheelt aanzienlijk in de sms kosten. Sinds ik dit heb aangeschaft blijf ik altijd binnen mijn bundel.

Een nadeel van Hi is dat je voor internet gebonden zit aan een datalimiet. Ik weet niet hoeveel je internet, maar met een iPhone heb je veel internet nodig (denk aan nieuws lezen, skype, chat, apps downloaden enz). Ik zit meestal op het einde van de maand tussen de 2 en 2,5 GB. Ja, dat is erg veel, maar de iphone vraagt er ook om:grin:

T Mobile is dus wat dat betreft wel handig.

Moderator
    unSOUND
    Shoarmaboer op 02 november 2010

Tmobile word het dus? Sja als die de enige is met onbeperkt internet.

De vraag is of dat echt een belemmering is. Vodafone hanteert bijvoorbeeld een limiet van 1 GB per maand, ik heb daar geen probleem mee. Vooral vanwege mijn antwoord op jouw andere vraag:

Shoarmaboer op 02 november 2010

Dekking van tmobile is goed?

Bij ons in de regio is T-mobile om te janken. Ik moet buiten gaan staan om ontvangst te hebben. Met Vodafone en KPN perfecte ontvangst. Maar het probleem is dat dat erg regiogebonden is… Bij jou kan het qua ontvangst juist omgekeerd zijn.

Bijdrager
    Huibregt
    KarelWillem op 02 november 2010

In dit geval wordt er gevraagd om onbeperkt Internet.

De enige keus is hiermee per definitie de beste keus: T-Mobile dus.

Niet één andere provider biedt ook maar iets in de buurt van onbeperkt Internet.

Dat had ik ook echt wel gezien, en voor onbeperkt internet ben ik het daarmee volledig eens. Echter je zin “Overigens….., etc.” suggereert heel sterk dat, afgezien van onbeperkt internet, T-mobile dan toch ook de beste keus zou zijn. En dat ligt volgens mij toch een stuk genuanceerder.

Bijdrager
    Shoarmaboer

Oke ik ben deruit.
    Ik ga deze komende weken knoerdhard werken (van 16 naar 50 uur per week) en dan neem ik een iphone van tmobile met sms verdubbelaar. Even me jet verkopen en gaan met die banaan.
    Alleen nog even zoon switcheasy doosje vandaan toveren , vind ik wel fijn met al dat glas.
    Dan betaal ik iets van 29,95 + 2,50 per maand , dus valt harstikke mee.

ik vind Hi en KPN echt veelste duur, niet te betalen voor een student met bijbaantje zoals ik..
    Vodafone kan wel, maar 500mb datalimiet is echt veelste weinig.

Ik denk dat ik tmobile wel aandurf , ik draai de komende week nog op Tele2, en dat gaat ook via tmobile netwerk.
    Ik vind het echt een klotenetwerk dat van tele2 , maargoed ik durf het wel.
    Gewoon belstatus instaleren en we gaan er tegen aan.

Dankjullie wel voor jullie hulp:D

Bijdrager
    Rwiiin

Hey,
    Ik ben ook een student en ik heb ook niet zoveel geld te besteden maar wilde toch een Iphone,
    Heb best wel lang gezocht en had het toen eindelijk gevonden.
    had net alles rond en toen kwam ik deze site tegen http://www.wirelesscircle.nl/iPhone4/ wat ik eigenlijk nog een beter aanbod vond. je hebt dan ook gelijk een simlock vrije iPhone wat weer een voordeel kan zijn wanneer je hem eventueel weer gaat verkopen. ik weet niet of je er wat aan hebt maar mij lijkt het een hele mooie aanbieding. en een KPN netwerk dus ook geen gezeur met het bereik

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.