12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Shoarmaboer

Welke provider?

Hallo iedereen.
    Ik heb net een belletje gepleegd naar tele2 , en heb de rest van mijn abonnement afgekocht.
    In December kan ik dus eindelijk een iphone 4 gaan halen:D

Alleen zit ik met een paar dingen in de knoop.
    Bijvoorbeeld het onbeperkt internet.
    Omdat ik 30 euro voor 2 jaar zelf moet betalen , wil ik maximaal 40 euro per maand besteden.
    Ik ben namelijk student, werkend bij de Albert Heijn + werk in pretparkbranche dus het moet wel een beetje erbij passen enzovoort.

Ik wil graag onbeperkt internet (3g) omdat ik ook vaak gebruik ga maken van dergelijke zoals skype en ebuddy.
    Thuis zal ik natuurlijk Wi-Fi gebruiken.

Wat ik ook graag zie is duidelijke opgave hoeveel je nog per maand te besteden hebt.
    Ik heb nu tele2, maar als ik daar mijn saldo (10tje per maand) wil opvragen geeft hij een foutmelding genaamd ”Nummer onbekend” en sluit het netwerk zich voor een kwartier af van de telefoon.

Of zou ik anders maar gewoon voor een ipod touch 4g gaan?
    Groetjes!

[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: topictitel aangepast

Bijdrager
    Pasav

Iphone 4 halen bij T-Mobile .. ? Of even kijken wat de andere aanbieders nu brengen voor abo’s.
    Voor 40 euro per maand moet je wel een eind komen.

Bijdrager
    koenvisser

@Pasav: Hij wilt onbeperkt internet, dus dat wordt sowieso t-mobile.
    En ja, je kan met de Belstatus app kijken hoeveel minuten en hoeveel smsjes je nog hebt.

Bijdrager
    KarelWillem

T-Mobile is je enige keus. Heel simpel.

Overigens naar mijn mening ook nog steeds de beste keus.

Bijdrager
    Huibregt
    KarelWillem op 02 november 2010

Overigens naar mijn mening ook nog steeds de beste keus.