7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Okkexxl

Wat te doen met “Previous System Map”

Goede middag,

Ik had gister wat problemen met het opstarten van mijn iMac. Daarom heb ik gekozen om Leopard er opnieuw op te zetten. Nu heb ik voor het eerst gekozen voor een Archive and Install.
    Mijn iMac start nu weer prima op en alle documenten en programma’s staan nog normaal op mijn HD. Maar wat moet ik nu met de map “Previous System”?! Hier staan nog voor 8GB gegevens in. Kan ik deze gewoon weggooien, of verpest ik dan iets.
    Tevens zag ik dat sommige programma’s naar eerdere versies zijn gegaan (dus zonder updates), is dat normaal?!

Alvast bedankt!

Groeten Okke.

Bijdrager
    Esquare

Als je het idee hebt dat niks ‘weg’ is, kun je die map zonder meer weggooien. En de programma’s die met Leopard meegeleverd worden beginnen uiteraard weer bij ‘nul’.

Maar problemen met het opstarten ontstaan niet zomaar. Controleer je harde schijf maar eens met SMART Utility.

Bijdrager
    Okkexxl
    ”Esquare”

Controleer je harde schijf maar eens met SMART Utility.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb er gister al een avond aan gezeten en onder andere Repair Disk uitgevoerd met Disk Utility. Deze had wel wat werk, maar kwam er uiteindelijk wel doorheen. Toch starte OSX daarna nog niet op.
    Net even SMART erop gezet en die geeft gewoon een groene passed aan…
    Toch bedankt!

Bijdrager
    Esquare

OK, dan is de hardware in orde.:)

Bijdrager
    Oppie

Meer info over A&I: http://support.apple.com/kb/HT1545?viewlocale=en_US

Maar herinstalleren bij problemen is niet de beste oplossing, want je weet dan nog steeds geen oorzaak, dus het kan weer even snel en vervelend terug komen…

Bijdrager
    Okkexxl

I know, maar ik had al redelijk wat opties geprobeerd:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133202

Dus helaas weet ik nou nog niet wat het is, maar er was ook niemand die me verder kon helpen.

Bijdrager
    Oppie

Da’s inderdaad een heel vervelende.
    Hopen dat alles nu goed blijft.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.