2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Janinevdm

Wat te doen: MacBook pro tijdens gebruik op zwart scherm met enkel cursor in bee

Ik heb sinds een jaartje een MacBook pro in mijn bezit en nooit ergens problemen mee gehad. Daarnet was ik bezig met het printen van enkele plaatjes via word en toen ik weer terug kwam bij mijn laptop na het ophalen van de plaatjes stond deze op zwart scherm, wat niet zo raar was want na een paar minuten niet gebruiken gaat hij automatisch op zwart.
    Dit keer kreeg ik hem alleen niet meer aan door op een willekeurige toets te drukken en op het beeldscherm was wel mijn cursor te zien, die ik ook gewoon kon bewegen, maar verder reageerde hij op niets. Ik heb uiteindelijk de aan/uit-knop lang ingedrukt en toen ging hij met het bekende geluidje uit en toen ik hem weer aanzette leek er niets aan de hand.
    Een paar uur later, weer tijdens het printen van een document, gebeurde het echter weer.
    Ik heb het op dezelfde manieren opgelost als eerst, maar ik vroeg me af of iemand van jullie weet hoe het komt. Zit er een virus etc op mijn mac? Is het moederbord stuk?
    Als iemand weet wat er aan de hand is dan hoor ik het graag!!

Groetjes, Janine!

Bijdrager
    SvS

Garantie! Bel/chat met Apple support. Ik had ook zoiets en heb 1,5 uur met Apple Support gezeten, ze hebben mij uitstekend geholpen. Wel heb ik Apple Care, maar of het uitmaakt, nu je het pas 1 jaar hebt.
    Ik heb HD volledig moeten wissen en opnieuw installeren.

Check eerst de energiestand instellingen.
    (heb je alles op backup staan?)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.