13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ad5jfs

Wat staat er in jouw dock?

Wat staat er in jouw dock? Sinds een jaar en een paar maanden ben ik een trotste Mac bezitter en gebruiker. Vandaf mijn aankoop ben ik steeds nieuwsgieriger geworden naar wat allemaal te vinden is over Mac. Ik heb op allerlei gebieden ontzettend veel ontdenkt en geleerd.

Via deze topic wil graag mijn gebruikte applicaties van derden met jullie delen door een screenshot te maken van mijn dock. Met deze initiatief hoop ik dat we samen nieuwe programma’s ontdekken die we zelf ook willen gebruiken. Misschien is het ook leuk om te vertellen wat jou favoriete applicatie is en waarom.

Reeder (Beta) – Een mooie RSS applicatie dat met Google Reader Synchroniseert. Dit is ook mijn favoriete applicatie.
    Adium – Chatapplicatie voor MSN, Google Talk, Facebook en nog veel meer.
    Transmission – Voor het downloaden van Torrents. Fijn en simpel om te gebruiken.
    MindNode – Om je ideeën of brainstorm-sessie uit te werken.
    Notational Velocity – Handig bij het maken en terugvinden van notities op een centrale omgeving..
    Handbrake – Om videobestanden te converteren.
    Things – Een mooie applicatie om te taken bij te houden.
    VLC – Een mediaplayer die alles afspeelt.

Ben heel erg benieuwd naar jullie apps.

PS
    Tip voor het maken van screenshot: shift + cmd + 4

Geblokkeerd
    Anoniem

zoeken is ook een optie.
    scheelt heel wat typ werk.

Hoe ziet jouw Dock eruit?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Tip voor het maken van screenshot: shift + cmd + 4

Nog een tip: druk op ??4 en dan op de spatiebalk drukken. Als je dan op je Dock klikt krijg je alleen je Dock en niets anders. Je kan ook op andere vensters klikken.

En zoals Usain al zegt, verder dat topic.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bijdrager
    ad5jfs
    Usain op 05 maart 2011

zoeken is ook een optie.

scheelt heel wat typ werk.

Ow en ik had even gezocht of dit al bestond. Dit zegt wel wat over mijn zoekskills. Dan plaats ik dit naar de bovengenoemde topic. Misschien kan de moderator dit dan verwijderen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Geen probleem die zoek skills komen wel.

Bijdrager
    ad5jfs

Ik zie aan je dock dat je Lion draait. Hoe is Lion en de iOS look?

Bijdrager
    MadSven

Die van mij…

Geblokkeerd
    Anoniem

@ad5jfs Daar mag ik niet teveel over zeggen omdat het een beta is maar daar is ee topic over moet je maar eens doorlezen.
    Genaamd: “lion overzicht”

Bijdrager
    Pivni Pes

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    ad5jfs

@1984

Wat is dat voor applicatie dat lijkt op een slot.

Moderator
    unSOUND

Dat is 1984’s voorspellende dock… Die voorspelt een slotje op dit topic omdat er reeds een topic bestaat over dit onderwerp…

Hoe ziet jouw Dock eruit?

Nu ben je pas lid, en ben je wellicht enthousiast om topics te starten, maar bij deze willen we wel aangeven dat het de bedoeling is dat we geen nieuwe topics aanmaken als er al een topic over is… Gelieve dus voortaan eerst de zoekfunctie te gebruiken voor je een topic start…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.